simma90 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg kjøpte nettop nytt Windows Vista Ultimate til min bærbare pc. Alt fungerer veldig fint og pcen går veldig raskt, Det eneste problemet er grafikkkortet, det går jo helt greit, men på grunn av det dårlige grafikkkortet mitt får jeg ikke kjørt aero osv, jeg har ikke akkurat stor peiling på hvilke grafikkkort som passer for min pc osv.. Noen som kan gi meg noen linker/tips for grafikkkort ? Har ikke akkurat så veldig mye penger å rutte med for tida btw... Pc : System -------------------------------------------------------------------------------- Manufacturer Acer, inc. Model Aspire 1640Z Total amount of system memory 1016,00 MB RAM System type 32-bit operating system Number of processor cores 1 64-bit capable No Storage -------------------------------------------------------------------------------- Total size of hard disk(s) 93 GB Disk partition (C:) 83 GB Free (93 GB Total) Media drive (D:) CD/DVD Graphics -------------------------------------------------------------------------------- Display adapter type Mobile Intel® 915GM/GMS/910GML Express Chipset Family (Microsoft Corporation - XDDM) Total available graphics memory Not detected Dedicated graphics memory 0 MB Dedicated system memory 0 MB Shared system memory 0 MB Display adapter driver version 6.14.10.4656 Primary monitor resolution 1280x800 DirectX version DirectX 9.0 or better Network -------------------------------------------------------------------------------- Network Adapter Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC Network Adapter Intel® PRO/Wireless 2200BG Network Connection Network Adapter Microsoft Tun Miniport Adapter Lenke til kommentar
fredrija Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 er det en AGP port eller PCI-E? Lenke til kommentar
simma90 Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 er det en AGP port eller PCI-E? 8682397[/snapback] Har ikke peiling i det hele tatt ! heahe Lenke til kommentar
Megern Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) er det en AGP port eller PCI-E? 8682397[/snapback] Det er en bærbar! Kunsten med å lese en tråd , men lar det ligge nå. Til Simma: Det er en intel brikke som ikke yter så godt. Er ikke sikker på om den klarer aero, men har du prøvd å ta den vista testen på nytt. Du finner den under My computer----Control panel----System and maintenance----system og windows experience index. Jeg har engelsk vista og har derfor ikke peil på hva det heter på norsk. Endret 23. mai 2007 av Megern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå