Gå til innhold

Funnet SIM kort på t-banen! Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Jeg fant en hundebæsj på fortauet igår. Jeg skjønner ikke at folk ikke kan plukke opp bæsjen, så jeg puttet den i en pose og tok posen med hjem. Posen ligger ved siden av meg i skrivende stund. Hva skal jeg gjøre med den?

8682655[/snapback]

Lever den til politiet! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kunde glemte mobilen sin på jobben en gang, så jeg ringte til Netcom og ga de SIM-nummeret. De kontaktet ham og et kvarter senere var han der og hentet mobien, takknemlig som få. Men siden det ikke er noen telefon her og et SIM-kort koster få usle kroner så ville jeg nok bare kasta det. Hvis eieren virkerlig har mistet det ved et uhell så har han allerede sperret det og venter sannsynligvis på nytt i posten.

Lenke til kommentar
Jeg fant en hundebæsj på fortauet igår. Jeg skjønner ikke at folk ikke kan plukke opp bæsjen, så jeg puttet den i en pose og tok posen med hjem. Posen ligger ved siden av meg i skrivende stund. Hva skal jeg gjøre med den?

8682655[/snapback]

Nei, hva med å legge den i en glassbeholder, putte litt jord oppi samt insekter og se på det naturlige økosystemet "in close range". :love:

Pass selvfølgelig på at det kommer luft inn og ut, og helst filtrer luften som går ut slik at du slipper lukt. :p

Lenke til kommentar

8682655[/snapback]

Spise det

8682440[/snapback]

Lenke til kommentar

8682655[/snapback]

Spise det

8682440[/snapback]

8682673[/snapback]

Jeg spiser ikke bæsj

Lenke til kommentar
Jeg føler på meg at denne tråden ikke får det lengste livet forresten :wee:

8682694[/snapback]

Nevn en tråd Latterkongen har opprettet som ikke er stengt utenom denne

8682707[/snapback]

Der var det en jo

latterkongenfg5.png