kalli Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hei! Jeg har fått et problem med den bærbare pc'en min og håper på rask hjelp...! Det som skjedde var at jeg startet opp pc'en, logget meg inn, og en melding kom opp at nå var F-Secure anti-virus lisensen min gått ut... Så da lastet jeg ned AVG anti-virus med en gang... Men etter jeg hadde innstalert AVG fikk jeg bare surfet noen sekunder før jeg fikk bluescreen... Bluescreenen varte i bare et halvt sekund elns, og så startet maskinen på nytt. Da den begynte å starte på nytt kom det opp at den skulle scanne igjennom discene (Hva nå enn det betyr) og jeg kunne avbryte det ved å trykk en hvilken som helst tast, men det stod at det var anbefalt å gjøre scanninga så jeg lot den scanne. Når scanningen var over fikk jeg igjen bluescreen og maskinen startet på nytt igjen. Og når den kom til der hvor man kan logge inn, skrev jeg inn passordet også fikk jeg bluescreen, og så startet den søren meg på nytt igjen... Så startet den på nytt og kom til der hvor man skal logge inn, og jeg skrev passordet også fikk jeg enda en gang bluescreen, og så startet den på nytt igjen... Og sånn gjør den hele tiden nå! Bare får bluescreen og starter på nytt når jeg har skrevet inn passordet... Det står selvfølgelig noe på bluescreenen, men det klarer jeg ikke å lese siden det bare varer et halvt sekund... Er det virus? Eller er det noe annet...? Hva skal jeg gjøre? Håper veldig og er veldig takknemlig for hjelp...! Fortvilet... Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 F-Secure anti-virus lisensen min gått ut... Så da lastet jeg ned AVG anti-virus med en gang Eh..Du uninstallerte F-Secure først?? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Har hatt F-Secure anti-virus innstalert ett år nå... Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Var ikke det jeg spurte om Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Prøv en oppstart i sikker modus, på endel maskiner >hold F8 under oppstart. Kommer du inn er det mulig å slette programmene som er i konflikt. Lenke til kommentar
tg90nor Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Start maskinen i sikkermodus, som LA8464 beskrev, og slett F-Secure, da maskinen sannsynligvis ikke takler å ha to antivirus-programmer installert samtidig. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Du må slette en antivirus før du installerer ny. Ellers prøver de å ta knekken på hverandre! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Aaa! det forklarer kanskje saken! Skal prøve det i morgen...! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Kom meg nå inn på pc'en og har avinstalert begge anti-virus programmene og instalert AVG på nytt og nå funker alt som det skal igjen...! Takk for raske og fine svar! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Ja er lett når man bruker den tingen man har mellom ørene av og til.hehe Lenke til kommentar
kalli Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Hehe, ja er vel det... Trodde ikke at det gjorde noe når lisensen var ute på F-Secure skjønner du... Mne det gjorde det vist...! Lenke til kommentar
tg90nor Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Tror ikke det skjer noe annet enn at den slutter å oppdatere seg selv. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Tror ikke det skjer noe annet enn at den slutter å oppdatere seg selv. 8696026[/snapback] Er nok det..da kan ikke anti-virus programmet stoppe nye virus som kommer... Lenke til kommentar
kalli Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Ja ok, sikkert det...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå