Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får bluescreen ved innlogging!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har fått et problem med den bærbare pc'en min og håper på rask hjelp...!

Det som skjedde var at jeg startet opp pc'en, logget meg inn, og en melding kom opp at nå var F-Secure anti-virus lisensen min gått ut... Så da lastet jeg ned AVG anti-virus med en gang... Men etter jeg hadde innstalert AVG fikk jeg bare surfet noen sekunder før jeg fikk bluescreen... Bluescreenen varte i bare et halvt sekund elns, og så startet maskinen på nytt. Da den begynte å starte på nytt kom det opp at den skulle scanne igjennom discene (Hva nå enn det betyr) og jeg kunne avbryte det ved å trykk en hvilken som helst tast, men det stod at det var anbefalt å gjøre scanninga så jeg lot den scanne. Når scanningen var over fikk jeg igjen bluescreen og maskinen startet på nytt igjen. Og når den kom til der hvor man kan logge inn, skrev jeg inn passordet også fikk jeg bluescreen, og så startet den søren meg på nytt igjen... Så startet den på nytt og kom til der hvor man skal logge inn, og jeg skrev passordet også fikk jeg enda en gang bluescreen, og så startet den på nytt igjen... Og sånn gjør den hele tiden nå! Bare får bluescreen og starter på nytt når jeg har skrevet inn passordet...

Det står selvfølgelig noe på bluescreenen, men det klarer jeg ikke å lese siden det bare varer et halvt sekund...

Er det virus? Eller er det noe annet...?

Hva skal jeg gjøre?

Håper veldig og er veldig takknemlig for hjelp...!

Fortvilet... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...