kjeLL// Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 har bestilt meg en bærbar pc med intel gma 900 grafikk.. jeg lurer bare på om det er nok til å drive compiz med noen få effekter, som å gjøre vinduer skrå og sånt. distro som skal instaleres er mandriva av siste versjon. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 har bestilt meg en bærbar pc med intel gma 900 grafikk.. jeg lurer bare på om det er nok til å drive compiz med noen få effekter, som å gjøre vinduer skrå og sånt. distro som skal instaleres er mandriva av siste versjon. 8682197[/snapback] Ja, det burde fungere greit nok, men du vil neppe kunne kjøre de aller råeste effektene uten at det lagger (de er for det meste bare irriterende uansett). Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 høres bra ut.. jeg vill bare ha muligheten til å gjøre de skrå egentlig. har du testa compiz på gma900 eller lavere? gma950 er ca2x så rask som 900. Lenke til kommentar
olear Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Compiz fungerer greit på min bærbar (1.3Ghz Celeron M, 512MB RAM, Intel 855 64MB). Så Compiz fungerer nok veldig bra på 900. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå