Konstantin Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Får errormeldingen "Errors Occured, See the logfile" hver gang jeg prøver å starte programmet. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hva snakker du om? Dette? http://www.bittorrent.com/images/client/bt..._full_5_0_6.png Prøv utorrent.com Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Ja, prøvde utorrent men der skjedde det ikke noe med torrentene. Dessuten liker jeg bittorrent. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Nei ikke bruk noen av de! Det er jo piratkopiering. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det første du må gjøre er jo å lese loggfilen Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Nei ikke bruk noen av de! Det er jo piratkopiering. 8682603[/snapback] Bittorrent er en protokoll for fildeling og her diskuteres teknikk ikke materiale. Man kan dele lovlig materiale uten problemer så det er unødvendig å spamme tråden med kommentarer som er off topic. Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Det første du må gjøre er jo å lese loggfilen 8682608[/snapback] Slik ser den ut Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Traceback (most recent call last): File "bittorrent.py", line 88, in ? File "BitTorrent\__init__.pyo", line 119, in inject_main_logfile File "logging\handlers.pyo", line 107, in __init__ File "logging\handlers.pyo", line 59, in __init__ File "logging\__init__.pyo", line 757, in __init__ IOError: [Errno 2] No such file or directory: 'C:\\Documents and Settings\\***\\Programdata\\BitTorrent\\bittorrent.log' Traceback (most recent call last): File "bittorrent.py", line 90, in ? File "BitTorrent\__init__.pyo", line 102, in inject_main_logfile File "logging\handlers.pyo", line 109, in __init__ File "logging\handlers.pyo", line 61, in __init__ File "logging\__init__.pyo", line 757, in __init__ IOError: [Errno 2] No such file or directory: u'C:\\Documents and Settings\\***\\Programdata\\BitTorrent\\bittorrent.log' Problemet er at jeg ikke skjønner noe av den Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Den finner visst ikke en fil eller katalog. Det enkleste er sikkert bare å avinstallere og installere bt programmet på nytt. Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Virker igjen nå, etter en rekke restarter, rare greier. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Sikkert bare programmet som har laget en default fil slik at du ikke får feilmeldingen lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå