gthaman Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Har nå en AMD 3500+, 4x512 Crucial Ballistix Pc3200 (2-2-2-5) minne, og asus A8N sli deluxe hovedkort. Skal bytte ut disse. Har fått bud på 3000 for delene. Selger muligens også med en 160gb harddisk. Er dette et bra bud? Jeg skal ha intel dualcore prossesor, tenkte på denne E6600 tror jeg. Og skal ha kvalitetsminne, 2GB. Så på noe som heter DOMINATOR et eller annet som virket bra. Noen som har noen anbefalinger? Minne rundt 1500kr som blir bra med prossesor og et hovedkort til rundt 1000kr. Ingen store krav på hovedkort, annet enn LAN, Lyd, PCI-ex, SATAII og alt annet sånn standard. Noen som har et forsalg til en bra og billig kombinasjon? Jeg har skjermkort som holder forløpig, spiller ikke stort annet en poker & diablo 2 På forhånd takk! Endret 25. mai 2007 av gthaman Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Kjempe bud på dine gamle komponenter! Ville satset på et sett Crucial BallistiX PC2-6400 2 GB til 1100 kr og kanskje et Asus P5K eller Gigabyte GA-P35-DS4 Foreslår mao at du bruker de kronene du sparer på Crucial minne framfor Dominator til et bra hovedkort med det nyeste brikkesettet. E6600 er forøvrig et flott valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå