GrandMa Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hallo. Jeg har plutselig fått insomnia. Får ikke sove i det hele tatt verken på dagen eller om natten. Har nå vært våken i 48 timer i strekk uten å få sove. Til sammen har jeg prøvd å sove i ca 20 timer uten noe å få et minutt søvn. Er det noen som har peiling på ting jeg kan prøve? Prøvd å se på TV, drikke melk, dusje om natten, spise om natten, trene om natten etc etc. Jeg får fortsatt ikke sove. Jeg blir snart gal hvis ikke jeg får sovet litt snart! Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Vet ikke om det er noen her inne som kan hjelpe deg. Gå til legen snarest! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Vet ikke om det er noen her inne som kan hjelpe deg. Gå til legen snarest! 8681965[/snapback] Høres slitsomt ut Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Mens jeg leste så tenkte jeg at du burde prøve å slite deg ut fysisk, men så at du hadde prøvd å trene. Legg deg i senga å hør på musikk du synes er avslappende eller lydbok kanskje? Lege hadde sikkert ikke vært dumt heller. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Leger er for tapere og homofile. Får jeg ikke sove i kveld er skal denne tas i bruk: <3 4H er en venn i nøden. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Innsovningstabletter kan være reddende engler. Tro meg. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg ville heller tatt en titt på Melatonin før jeg hadde begynt med innsovningstabletter. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Kan anbefale innsovningspiller. Det hjalp meg når jeg hadde insomnia. Forøvrig er det et b-preparat, ergo kan du bare få en viss mengde piller av fastlegen din(tror jeg). Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Leger er for tapere og homofile. 8682173[/snapback] Ja det var dagens saklige argument. Prøv å ta deg en runk. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Leger er for tapere og homofile. 8682173[/snapback] Ja det var dagens saklige argument. Prøv å ta deg en runk. 8690319[/snapback] Det var dagens mest ironiske argument, men ok. Har fått sove 2-3 timer i natt så det går nok greit nuuh. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Du er jo negative til alle fornuftige forslag vi kommer med! Da kan du jo egentlig takke deg selv? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Du er jo negative til alle fornuftige forslag vi kommer med! Da kan du jo egentlig takke deg selv? 8699170[/snapback] Jawohl. Fine forslag dere har kommet med, men alt i alt er det jeg som skal gjøre det og da også mitt valg. Det eneste jeg har vært negativ til er å gå til legen fordi jeg synes det var for tidlig samtidig som jeg hater å gå til legen. Og btw så trenger jeg ikke takke meg selv for noen ting for det har ordnet seg og da er det jo irrelevant hvilke forslag som har kommet ettersom det har ordnet seg. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 det er det ja, men hvis det ikke hadde gått over, så kunne du takket deg selv, noe som kunne vært et faktum... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå