Gå til innhold

Ripe i cd'en?!

Anbefalte innlegg

Jeg var på EB games for å kjøpe NFS carbon men når jeg satte cd'en i PS2'en min hjemme så kom det opp feilmelding der det sto: Unable to read disc!

Da jeg tok den ut av konsollen så så jeg en gigantisk ripe tvers over cd'en!

Noen som kjenner seg igjen i denne situasjonen??

Personlig syns jeg dette er meget dårlig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja får vel gjøre det.. MEn det var ikke jeg elelr maskinen som lagde den.. Det kan det ikke ha vært.. Alt jeg gjorde var å ta av plasten og ta ut cd'en og sette den i.. da den prøvde å lese den så kom feilmeldingen.. Men får vel levere den tilbake!

Lenke til kommentar
fortell hva du gjorde og at du da skal ha et nytt spill. End of story. Sier de nei, så kan du jo bare slenge inn en kommaentar alá: " lurer på hvordan Sony Norge vil oppfatte dette"...

8682394[/snapback]

Ja...det å starte med "Jeg skal ha nytt spill" etterfulgt med trusler er nok en god måte å føre den samtalen på....

Sony Norge har vel også fint lite de skulle ha sagt i denne saken da de hverken står for distribusjon eller markedsføring av maskinen her til lands (Nordisk Film) eller har noe å gjøre med dette spillet.

Forklar høflig og pent i butikken hva som har skjedd til forhandleren, så fikser nok de og EA en løsning. EA er generelt veldig flinke på denne biten overfor forhandlerene, så jeg kan aldri tenke meg dette blir noe problem.

Husk bare for guds skyld på at det er mennesker som står bak disken der også, og behandle de også deretter så går alt så mye enklere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...