Valkyria Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Vet ikke om dette er riktig å poste men fant ikke noe mer passende En venn av meg skal laste opp en film som han og noen venner har laget som et skoleprosjekt. den er ca 1 t og 30 min lang, og han vil ha et sted vi kan laste den ned fra sammenhengende. noen som vet om noe Torrent eller en side vi kan laste opp en slik film? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Du kan bruke Rapidshare. Ellers har du jo www.mininova.org du kan laste opp en torrent du senere kan laste ned fra, men det innebærer at datamaskinen må seede. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Rapidshare har jeg prøvd selv, men der må de som skal laste den nedm, vente i noen sekunder før de kan laste ned filen. Å laste den opp som torrent er heller ingen lettvint løsning hvis han som laster opp ikke har sdsl eller fiber. Forslår du går innpå filefront.com og lager deg en konto. Har det selv, og er som er plass en lagre alt mellom himmel og jord(omtrent). Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 skal fortelle ham det Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Vis ikke så kan du jo bare lage en hjemme side som du laster opp på. Du trenger ikke å lage hvordan sia ser ut, men bare laster den opp. f.eks PHPnet , som du kan lagre 300mb på. edit: er FileFront gratis? Sempron Endret 23. mai 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 edit: er FileFront gratis? Sempron 8683444[/snapback] Ja, og jeg tror du kan lagre så mye du vil, så lenge hver fil ikke overstiger 1gb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå