Gå til innhold

Hva synes du om tv-programmet "Sonen"?

Anbefalte innlegg

Sonen er et interaktivt program som sender 24/7 på webtv og på en egen kanal som er i Canal Digital sitt nett.

Sonen går også på TV2 på natta og TV2 Zebra.

Jeg irriterer meg grønt over TV-programmet Sonen.

De lurer bare folk.

Har vunnet mange ganger (ja, har dessverre blitt frista til å sende inn meldinger), som koster 20 kr/stk, men premiene, nei, de har vi ikke sett.

De står jo bare der, snakker masse tull, og lurer pengene ut av folk!

Jeg skjønner ikke at slike programmer som dette faktisk er lov.

Dette må jo være en av TV2's store inntektskilder.

Hva synes du om programmet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sendt inn én melding en gang svaret var helt opplagt og jeg mente jeg var veldig tidlig ute. Selvfølgelig kom aldri meldingene med riktig svar. Tok 5 minutter før jeg skjønte at det var bare scam. Dette var et par år siden nå og jeg switcher fort videre når jeg ser de tilbakestående hodene på skjermen. La de styre på... man velger selv om man vil være offer.

Lenke til kommentar

Jeg er skrevet inn en gang, og da skrev jeg hvor tragisk jeg syntes programmet var osv :p hun som satt på sonen begynte å snakke til TV'en osv.. hva hun syntes om slike "tullemeldinger" hun kalte det. Ja, meldingen min kom opp på skjermen

Lenke til kommentar
Jeg har sendt inn én melding en gang svaret var helt opplagt og jeg mente jeg var veldig tidlig ute. Selvfølgelig kom aldri meldingene med riktig svar. Tok 5 minutter før jeg skjønte at det var bare scam. Dette var et par år siden nå og jeg switcher fort videre når jeg ser de tilbakestående hodene på skjermen. La de styre på... man velger selv om man vil være offer.

8682194[/snapback]

Ja, jeg tror det er noe sånnt at det blir trukket fra de som får riktig, eller den første som får det riktig...

De har jo veldig enkle spørsmål, og kan jo ikke gi t-skjorter etc. til 50stk+

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Ja, jeg tror det er noe sånnt at det blir trukket fra de som får riktig, eller den første som får det riktig...

De har jo veldig enkle spørsmål, og kan jo ikke gi t-skjorter etc. til 50stk+

8682290[/snapback]

Ja, etterhvert er det nok det, men de holder jo tilbake meldingene med riktig svar og så står de der og lyver "ja, i dag var dere trege folkens... ingen riktige enda. Du vet kanskje svaret? så send inn da vel og bli først!" Moderatorens jobb er å sitte og filtrere ut eldingene med riktig svar. Når de har dratt det ut så lenge som mulig så kommer det én riktig. Hvorfor ikke før, spør noen? Jo, trafikk på linjene. Det kom så mange gale svar osv. Men når spørsmålet er f.eks: hva er blått, flytende og dekker store deler av jordkloden? Sjangsen for at ikke minst 4 av de 5 første sender riktig svar. Men det er bare sånn det er. Ikke verdt å se på og irritere seg.

Frokostquiz på tv2 er bare morsomt egentlig. De har jo rigga den ene knappen virker det som. Usannsynlig mange ganger trykker den ene først og den andre får svare :ermm:

Lenke til kommentar

Værste skiten som har blitt sendt..

Fysj..

En idiot som står og prater drit og graver til seg massevis av kroner mens folk bruker penger på å sende inn dumme svar til konkurranse og idiotiske kommentarer til chat..

Fytti svinet...

Endret av RefleXio
Lenke til kommentar

Jeg har ønsket meg én låt. Og fikk den.

Jeg har sendt inn på én konkurranse. Vant såklart ikke. Meldingen kom ikke opp engang. Tenkte at billetter til Metallica var verdt en tier.

En periode i fjor hadde jeg det mye på i bakgrunnen, grei radio. Eneste var den gnålinga ang. konkurranser der cluet var å ha sendt den siste meldingen før programlederen "trykket på knappen". Hva nå det måtte bety. Uansett, heeeeele tida kom det gnåling om "kanskje jeg trykker nå? Eller nå? Eller....nå? Nå trykker jeg snart! Hvert øyeblikk er det slutt! Skynd deg før jeg trykker!". Og dette holdt de gående i en halvtime, minst.

God humor i alle de rørebøttene som svarer feil på oppgavene, da! Særlig i oppgavene som handler om regning, det er mange som ikke er i nærheten engang. :D Når oppgaven er 10*30 er det godt gjort å svare 227, liksom..men det skjer. Igjen og igjen.

Endret av JLa
Lenke til kommentar
Om man ikke får premien som man har vunnet, så er det jo sivindel, og det er jo ulovelig? Hvorfor går det enda da?

8682432[/snapback]

Altså, dem er slepe. Dem nå nemlig nevne at man kan vinne en premie. Hvis dem sier "Nå kjører vi en kjapp konkurranse her, første som sender inn når jeg har telt til ti." Sier han ingenting om premie, får man nok ikke en premie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...