Aurelius Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Problemet er å lage et internett game/server i CS når jeg bruker NGT. Med min Telenor ADSL linje klarer jeg fint å lage en public server, men det virker som om når jeg bruker NGT sin linje blokker firewallen til NGT meg. Jeg får dessuten ikke sendt filer via irc/dcc. Hvordan åpner jeg porten til cs som forøvrig er 27015 ? NGT Delta linje & Netopia router. Hjelp meg! Takk for alle svar Lenke til kommentar
sim Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 du burde kanskje søke litt se deg litt rundt på forumet. Enormt mange svar på dette problemet. relativt.net er en god side vil jeg tro. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Du kan prøve denne siden. Har ikke prøvd den, gjorde det manuelt, med å skrive telnet 10.0.0.1 i kjør på startmenyen. Så rotet litt inne i menyene der. finnes mange guider, følg de. En annen ting, for meg funket det ikke med å bare åpne 27015, jeg måtte åpne 20700-27020. Lykke till Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå