foxtrott Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Heisann... Jeg er en fyr på 25 som akkurat har bynt å trene vekter, noe som går veldig bra... Men brystmusklene mine har veldig ujevn størrelse. Jeg er høyrehendt og det høyre brystet har større volum enn det venstre.. Noen som vet hvordan man får jevnet det ut? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Har samme problemet selv. Ene siden er litt større enn den andre. Har fått beskjed om å bare trene likt som jeg gjør, altså belaste de likt. Det vil hvis da jevne seg ut av seg selv. Det jeg fikk høre ihvertfall. Håper det kommer flere tilbakemeldinger i tilfelle jeg har feil. Da må jo jeg også forandre treningen min Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det å fortsette å trene likt på begge muskler så vil de jevnes ut etter hvert. Ikke få panikk, ting tar tid. Lenke til kommentar
foxtrott Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 takk skal dere ha for tips.. får prøve å bare trene helt likt så får man se hva som skjer.. Ser bare for meg at når det ene brystet er større enn det andre, og de får helt lik belastning så vil fortsatt det ene være større lissom, av den grunn at belastningen er helt lik.. Men vi prøver:) Lenke til kommentar
War Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Blir det er problem kan du ta en rep ekstra på det minste brystet men det gjevner seg ut med tiden samme som armer gjør. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 takk skal dere ha for tips.. får prøve å bare trene helt likt så får man se hva som skjer.. Ser bare for meg at når det ene brystet er større enn det andre, og de får helt lik belastning så vil fortsatt det ene være større lissom, av den grunn at belastningen er helt lik.. Men vi prøver:) 8686920[/snapback] Men hvis du trener med samme vekt på begge musklene vil den venstre muskelen få større belastning (i forhold til maks) enn den høyre, og den vil derfor bli bedre trent. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Blir det er problem kan du ta en rep ekstra på det minste brystet men det gjevner seg ut med tiden samme som armer gjør. 8686955[/snapback] Ikke til å anbefale. Da blir fort problemet større enn det er. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Gjorde det på armen i en 6 ukers periode Men hvis du trener med samme vekt på begge musklene vil den venstre muskelen få større belastning (i forhold til maks) enn den høyre, og den vil derfor bli bedre trent. + 1 rep mer = gjevne muskler men Quoten gjør vel samme nytten over en lengre periode. Endret 24. mai 2007 av War Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Ligger du allerede på randen til overtrening så vil +1 rep virke mot sin hensikt. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Ligger du allerede på randen til overtrening så vil +1 rep virke mot sin hensikt. 8696724[/snapback] theres no such thing as overtraining, only undereating and weak minds! Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Du må også huske at hjertet ligger litt mot den ene kanten av brystet, så derfor er de fleste litt større på ene siden. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Å trene ekstra på den ene hånda er som andre sier her ikke å anbefale. Lett å få skader også hvis du begynner å trene den ene siden hardere. Som også nevnt her, bare fortsett å tren normalt og ting vil jevne seg ut etterhvert. Lenke til kommentar
everhuge Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Bruk stenger, ikke løft ulikt. Få en til å stå bak i benken og se om du løfter skjeift. Ta heller en uke pause enn å bli overtrent. De som sier at det en "state of mind" har ikke vært ordentelig overtrent ennå. Endret 17. juli 2007 av everhuge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå