Softing Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Hei jeg lurte på om noen kunne helpe meg å verdsete hva jeg skal selge maskinen min får:) Har en 20 tommer video seven lcd skjerm. Amd Athlon 64x2 duel core 4600++ Nvidia geForce 7900 gt/gto 2bg kingston ram 300gb harddisk. er d nå mer jeg må ut me så gje tilbake melding om d takker:) Endret 23. mai 2007 av Softing Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Synes noe rundt 6500 høres rimelig ut . Hvor gammel er pcen? Lenke til kommentar
Softing Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Synes noe rundt 6500 høres rimelig ut . Hvor gammel er pcen? 8681511[/snapback] Pcen rundt 7 månder gammel men skjermen er helt ny den er 2 uker gammel Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hmm..med skjerm og alt ville du fått kansje 8k, Prøv Finn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå