gamerman Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hva er dine favoritt spill till Gamecube? Her er mine favoritt spill 1.Metriod Prime 2.Starfox Adventures 3.Eternal Darkness Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 1. Eternal Darkness. Soleklart. Til tider det skumleste spillet jeg har spilt. Men så elsker jeg jo horror og hack&slash. Og Lovecraft referansene gjør jo det litt ekstra morsomt for sånne som meg(Som har lest alt av Lovecraft og mere til). 2. Super Monkey Ball. Gøyere festspill finnes ikke. 3. Super Mario Sunshine. Nesten like gøyt som Mario 64. Nesten. Men... det må nevnes at jeg ikke har prøvd Metroid Prime ennå... Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 1. Metroid Prime 2. Eternal Darkness 3. Resident Evil 0 4. Resident Evil 1 5. Animal Crossing 6. Starfox Adventures 7. Super Smash Brothers Melee 8. Super Mario Sunshine 9. Super Monkey Ball 2 10. Mario Party 4 Lenke til kommentar
Cock McBalls Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 1. Starfox Aventures 2. Timesplitters 2 3. SMS 4. Resident Evil 5. Super Smash Bros. Melee Lenke til kommentar
Tyrael Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Det har ikke akkurat kommet noe mange bra spill til Gamecube ennå. De som er bra er RE, ED og StarWars Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 1. Metroid Prime2. Eternal Darkness 3. Resident Evil 0 4. Resident Evil 1 5. Animal Crossing 6. Starfox Adventures 7. Super Smash Brothers Melee 8. Super Mario Sunshine 9. Super Monkey Ball 2 10. Mario Party 4 Har ikke Animal Crossing bare kommet i Japan til Gamecube? Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Nei det er ute i USA også, og det har akkurat, nå nylig blitt annonsert hit til europa også!;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå