thorvald30 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Kjører streamingen gjennom Nero Media Home, og det funker ok. Musikken er strålendes men, når jeg forsøker meg på film (avi) så hakker bildet, men lyden er 100%. Ka det kan være for noe?? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Dette her var jo godsaker. Endelig mulighet for å se BR filmer i 720p og se Divx og Xvid filmer også. Thank you Sony. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Kjører streamingen gjennom Nero Media Home, og det funker ok. Musikken er strålendes men, når jeg forsøker meg på film (avi) så hakker bildet, men lyden er 100%. Ka det kan være for noe?? 8694917[/snapback] Endre til PAL i stedet for å holde på Original resolution under Transcoding menyen. Om det fremdeles hakker kan du kjøre ned på NTSC.. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har de byttet på utseende til text input også? Syns det så litt annerledes ut når jeg svarte på en melding Lenke til kommentar
Hootie Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Kjører no gjennom WMP 11, og musikk fungerer perfekt! Har litt meir problemer med video. Klarer å spille av mpg filer, men avi osv fungerer ikkje. WMP skal ha dei fleste codecene. På PS3en står det inkompitabel data. Noken som har tips?? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Sliter med det samme men har enda ikke funnet noe info Lenke til kommentar
thorvald30 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Kjører streamingen gjennom Nero Media Home, og det funker ok. Musikken er strålendes men, når jeg forsøker meg på film (avi) så hakker bildet, men lyden er 100%. Ka det kan være for noe?? 8694917[/snapback] Endre til PAL i stedet for å holde på Original resolution under Transcoding menyen. Om det fremdeles hakker kan du kjøre ned på NTSC.. 8694990[/snapback] Du e jaggu meg goe! Funka bra nå Lenke til kommentar
Dr_Fr_Einstein Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Jeg sitter å ser på Apocalypse nå Redux på DVD med full oppskalering og må bare slå fast at PCen med Nvidia 7900 GS, HDMI, 1080p 1:1 full pixelmapping på Sony KDL-40W2000 blir slått ned i støvlene! Joda, jeg kommer nok til å kjøpe noen BD filmer, men jeg skal også se hele DVD samlingen min i oppskalert form. OK, det er ikke ekte full HD, men det F. meg er bedre enn jeg hadde trodd var mulig. Og for de som tror at spillkonsollkrigen fortsatt pågår, er det bare en ting å si: "I love the smell of napalm in the morning. It's the smell of - sniff - Victory" Endret 24. mai 2007 av Dr_Fr_Einstein Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Liten sammenligning før/etter oppskalering av PS1/PS2 spill http://www.gameswank.com/content/view/116/1/ EDIT: Herlig å se bitene falle på plass i firmware avdelingen på PS3, da kan eg forvente megmye godt innen eg har kjøpt konsollen Endret 24. mai 2007 av Mala Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 anbefaler folk og installere AVE Mega Codecs Pack...viss det er sånn att pcen står for dekodinga så er denne grei og ha..eg har denne pakken og eg får streane så og si alle filer av film og musikk.. 8694255[/snapback] Har du en link? Jeg finner noen Mega Codecs, men ingen med fornavnet AVE. Det er kanskje samme? Lenke til kommentar
thorvald30 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Akkurat sett resultatet av nedlastingen av kveldens "24" episode...xvid....på ett 32" crt tv.....HALLELUJA! Nå er det slutt på å sitte på en gammel pinnestol og se på Lost/24 på pc-skjermen! Nå skal alle episodene sees liggendes på sofaen! Gleder meg allerede til feriepengene....da blir det sofaen SAMT en 42" Panasonic plasma...hurra for ps3! Beklager.....føler meg litt "forelska" i dag...heheheh Lenke til kommentar
Hootie Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Kjører no gjennom WMP 11, og musikk fungerer perfekt! Har litt meir problemer med video. Klarer å spille av mpg filer, men avi osv fungerer ikkje. WMP skal ha dei fleste codecene. På PS3en står det inkompitabel data. Noken som har tips?? 8695120[/snapback] Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
thorvald30 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Kjører no gjennom WMP 11, og musikk fungerer perfekt! Har litt meir problemer med video. Klarer å spille av mpg filer, men avi osv fungerer ikkje. WMP skal ha dei fleste codecene. På PS3en står det inkompitabel data. Noken som har tips?? 8695120[/snapback] Ingen som kan hjelpe meg? 8695819[/snapback] Vet ikke om dette hjelper deg, men jeg kjører gjennom Nero Media Home. Lasta ned en Codec-pakke fra her: http://www.softpedia.com/progDownload/ACE-...nload-6778.html Har kjørt flere filer vellykket gjennom Nero Media Home etter dette. Har også fått en feilmelding, men da har jeg bare forsøkt en ny film, for så å gå tilbake til den jeg egentlig ville se...og så....vOILA! Skal forsøke litt mer med WMP11 i morgen.....Håper du får dette til, for dette var utrolig morsomt Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Ok her kommer jeg og maser igjen... Bunner hele dette ut i at vi snakker om transcoding av alt som sendes til PS3? Altså at PS3 ikke får brukt en dritt av kreftene sine? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det stemmer at PS3 ikke får brukt en dritt av kreftene sine. For at den skulle gjort det så måtte de gjort dette på en litt annen måte. De måtte lagt ved flere codec i selve game OSet. Så det vi ender opp med nå er noe vi halveis vil ha. Den blir mer et mediecenter og virker bra som det. men den decoder ikke ting selv. Den bare viser signalet den får. Men det virker veldig bra, så lite grunn å klage egentlig. Lenke til kommentar
Dr_Fr_Einstein Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Jeg kjøpte PCen for mediesenteret og PS3-en for spillkonsoll. Med denne oppdateringen blir prioriteringen nesten snudd på hodet: Med 1080p oppskalering, BD-spiller og mediefront funksjonalitet, er PS3-en verdt hver krone som mediesenter. Det vi venter på nå er knock-out spillene. Endret 24. mai 2007 av Dr_Fr_Einstein Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det stemmer at PS3 ikke får brukt en dritt av kreftene sine. For at den skulle gjort det så måtte de gjort dette på en litt annen måte. De måtte lagt ved flere codec i selve game OSet. Så det vi ender opp med nå er noe vi halveis vil ha. Den blir mer et mediecenter og virker bra som det. men den decoder ikke ting selv. Den bare viser signalet den får. Men det virker veldig bra, så lite grunn å klage egentlig. 8696131[/snapback] Neida klager for så vidt ikke da det ikke har blitt lovet noe her.. Denne featuren kom litt som det berømte lynet fra klar himmel og ga meg forhåpninger om at PS3 endelig kunne møte "behovene" mine. Det ser det dessverre ikke ut som skjer denne gangen heller. Får håpe det skjer noe mer etter hvert for nå er denne løsningen like ubrukelig for meg som løsningen til xbox360 Jeg har ikke server som er kraftig nok til å dekode filmklippene som jeg ønsker, x.264 720p, så jeg må kjøpe ekstra pc(eller dlna-box) for å utnytte både 360 og PS3 som mediecentere. Det synes jeg suger siden begge maskinene har krefter i overflod til å klare denne jobben selv. Når jeg ser hva jeg skriver så klager jeg vel likevel men for å ikke fornærme PS3-gjengen så klager jeg på 360 i samme slengen Lenke til kommentar
Dr_Fr_Einstein Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg har ikke server som er kraftig nok til å dekode filmklippene som jeg ønsker, x.264 720p, så jeg må kjøpe ekstra pc(eller dlna-box) for å utnytte både 360 og PS3 som mediecentere. Det synes jeg suger siden begge maskinene har krefter i overflod til å klare denne jobben selv. Når jeg ser hva jeg skriver så klager jeg vel likevel men for å ikke fornærme PS3-gjengen så klager jeg på 360 i samme slengen 8696172[/snapback] Høres ut som du burde klage på PCen din, den holder ikke mål! Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Høres ut som du burde klage på PCen din, den holder ikke mål! 8696192[/snapback] Og poenget ditt er? Lenke til kommentar
Dr_Fr_Einstein Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Skaff deg en PC som kan spille filmer, så gjør PS3 og Xbox jobben sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå