Bebeluv Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 NO blei eg glad i min ps3.. starta deling i windows media player 11 og alle videoer og musiikkfiler gjekk som bare juling..noen få filmer som var ikompatible men eg kan garantere att avi og divx går..sony har gjort ein genistrek her.. har ikkje sjekket framratenpå videoene og det der men det skal eg heller komme tilbake til.. 8693561[/snapback] Er ikke ps3en din den dyreste støvsamlern lenger nå elr Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 nei den er oppgradert... gji meg nokre nye spill her no i tillegg så har me ein reel x360 konkurent.. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 NO blei eg glad i min ps3.. starta deling i windows media player 11 og alle videoer og musiikkfiler gjekk som bare juling..noen få filmer som var ikompatible men eg kan garantere att avi og divx går..sony har gjort ein genistrek her.. har ikkje sjekket framratenpå videoene og det der men det skal eg heller komme tilbake til.. 8693561[/snapback] Hva slags filer var det som ikke funket da? Hvis jeg får dette til å funke blir jeg SÅÅÅ glad :!: Lenke til kommentar
shaker Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Fikk bare .mpg og .mpeg (CPU lå på 0-2%) til å funke via WMP11 men kan være pga at jeg ikke har installert noen codecs etter at jeg formaterte for noen måneder siden Men PS2/PS1 upscaling merket jeg ikke så mye til. Har en 720p Bravia og får sorte prikker eller hva jeg skal kalle det på all tekstur i PS1/PS2 spill. Endret 24. mai 2007 av shaker Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) I dag tror jeg at jeg skal koste på meg en liten slik ovenfor naysayerne: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ekkoet har ikke lagt seg ennå.. "Neida, man kom aldri til å åpne opp for streaming. ";"Oppskalering? Aldri i livet.. Sony taper penger blah blah..";"Den har jo ikke en gang oppskaleringschip!".. Osv.. Osv. PS3 leverer igjen HD Alien streames as we speak.. Endret 24. mai 2007 av Fhj Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Fikk bare .mpg og .mpeg (CPU lå på 0-2%) til å funke via WMP11 men kan være pga at jeg ikke har installert noen codecs etter at jeg formaterte for noen måneder siden Men PS2/PS1 upscaling merket jeg ikke så mye til. Har en 720p Bravia og får sorte prikker eller hva jeg skal kalle det på all tekstur i PS1/PS2 spill. 8693783[/snapback] Du må enable det i Settings i XMB Er en option der som heter PS/PS2 upscaling. Lykke til! Lenke til kommentar
shaker Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Fikk bare .mpg og .mpeg (CPU lå på 0-2%) til å funke via WMP11 men kan være pga at jeg ikke har installert noen codecs etter at jeg formaterte for noen måneder siden Men PS2/PS1 upscaling merket jeg ikke så mye til. Har en 720p Bravia og får sorte prikker eller hva jeg skal kalle det på all tekstur i PS1/PS2 spill. 8693783[/snapback] Du må enable det i Settings i XMB Er en option der som heter PS/PS2 upscaling. Lykke til! 8693952[/snapback] Har skrudd det på men får fortatt de sorte prikkene ... har bare testet GTA:SA og det så ikke bedre ut en før Men noen som har noen forslag på bra codecs? Endret 24. mai 2007 av shaker Lenke til kommentar
Bubba-S Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 hehe good one FHJ .... streamer filmene mine som juling nå... noen som har et tips om vilket format og hvilken bitrate som gir best kvalitet? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Skal brenne en dvd med oppdateringen til en kompis som akkurat nå ikke har nett. Hvordan gjør man det? Brenner man fila rett på discen? Eller i en folder som må hete UPDATE/UPDATES eller noe slikt? Fant ut av det.. Må bruke en minnestick for så å lagre den i en PS3 mappe som inneholder en mappe som man kaller UPDATE. Der legger man så fila Endret 24. mai 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 anbefaler folk og installere AVE Mega Codecs Pack...viss det er sånn att pcen står for dekodinga så er denne grei og ha..eg har denne pakken og eg får streane så og si alle filer av film og musikk.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Skal brenne en dvd med oppdateringen til en kompis som akkurat nå ikke har nett. Hvordan gjør man det? Brenner man fila rett på discen? Eller i en folder som må hete UPDATE/UPDATES eller noe slikt? Fant ut av det.. Må bruke en minnestick for så å lagre den i en PS3 mappe som inneholder en mappe som man kaller UPDATE. Der legger man så fila 8694195[/snapback] Hvorfor ikke bare bruke en minnepenn eller et minnekort til det? For da kan du eventuelt endre det hos ham hvis du har lagt det feil. Men tror bare det er å brenne det på disken uten noen mapper, da den lett kan finne det. Denne updaten var AWSOME! BTW Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Denne updaten var RÅ! Kudos til Sony for å komme med raske oppdateringer som fikser det spillerene spør etter. Tenkt dere Ps3 med firmware 3.00 Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 HD Alien streames as we speak.. 8693923[/snapback] Kult, men jeg vil ha litt informasjon da. Hvilket filformat og hva kjører du det gjennom? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Tenkt dere Ps3 med firmware 3.00 8694336[/snapback] Da kommer jeg aldri til å finne frem i alle valgene som er i settingsmenyen Spesielt hvis det blir lagt til like mange hver gang som denne gangen. RGB FULL HDMI=NAM NAM!! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Måtte bare si det, nå virker Metal Gear Solid 3 Subistence igjen på PS3 etter firmware Skal teste flere spill som ikke virket før, bare for å ha det sagt Edit: Metal Gear Solid 2 virker også nå. Endret 24. mai 2007 av master_al Lenke til kommentar
shaker Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Noen som får til å se .avi via WMP11? Jeg får bare "A connection to the media server could not be established" ... eneste videofilene jeg har fått til å funke er .mpg/.mpeg Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Endelig... Nå funker det... Kjører videoer jeg ikke fikk sett da den eksterne HDD var koblet til PS3.. Slet med Nero MediaHome tidligere idag, men når jeg kom hjem fra jobb virket alt... Shit samma, det funker! Lenke til kommentar
ysto Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har litt problemer med denne oppdateringa. Har lasta den ned, men når den skal innstalleres og jeg må trykke på PS-knappen med ledningen i, skjer det ingenting. Jeg har prøvd å slå av Playstationet, og det har vel vært avslått i 5 min elns, og det funker fortsatt ikke. Når jeg nettopp har slått på Playstationet før har jeg hatt noe av det samme problemet, jeg må ta ut ledningen å så trykke på knappen for å få registrert kontrolleren, men så kan jeg sette i ledningen igjen å trykke som jeg vil. Noen som har opplevd samme problemet, eller vet om en løsning? Kommer jo ikke inn på den i det hele tatt nå, går ut over foldinga også... 8692247[/snapback] Ikke hatt det problemet før nei. Høres jo ikke ut som maskinen din er helt fisk.. Mener det er mulighet for en hard-reset av maskinen men husker ikke helt hvordan det var.. Ta strøm ut/inn og holde power knapp inne et antall sekunder (men ikke sikker) 8692408[/snapback] Prøvde en hard-reset. Resultat: Sett i usb-kanalen i kontrolleren og trykk PS knappen (eller no sånn). Er vel det som skjer første gangen playstationet blir slått på, men også det som står når du skal innstallere en oppdatering. Fortsatt samme problemet uansett, ingen reaksjon når jeg trykker på PS-knappen. Etter hvert så slutter de 4 lysa på kontrollen å lysa, slår seg ikke på når jeg trykker på PS-knappen heller, men når jeg tar ut kabelen og trykker begynner de å blinke igjen. Omtrent som den ikke vil virke når kabelen er i... Tungvindt detta Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) HD Alien streames as we speak.. 8693923[/snapback] Kult, men jeg vil ha litt informasjon da. Hvilket filformat og hva kjører du det gjennom? 8694339[/snapback] Aliens er xvid 720p og går gjennom Nero Home og.. erm.. transkodes ned til PAL 576i.. HD no more.. Men uansett, jeg kjører trådløst så jeg kan nok ikke forvente mer.. Endret 24. mai 2007 av Fhj Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Noen andre som har fått problemer med trådløst nettverk etter 1.80? PCen min faller ut av nettet med en gang og hver gang jeg slå på PS3en. Trenger ikke logge inn på en av brukerne heller før det skjer. Kommer da heller ikke på nett med PS3en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå