Gå til innhold

PS3 Firmware 1.8 i morra!


Anbefalte innlegg

Jeg spør igjen om det er noen som kan sjekke hvor filmer blir dekodet?

 

PS3 eller PC?

 

Ingen som kan ta en titt på CPU-load på pc-en sin når de smekker opp en film?

8690936[/snapback]

 

Veldig spent på dette jeg også, da pcen min sliter med framerate ved avspilling av hd-filmer. Skal prøve å få testet dette nå, håper på det beste!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får ikke sett en eneste film fra pc-en her gitt. Får sett bilder, og hørt musikk med både Nero og Media Player. På filmer står det: "Inkompatibel data."

 

Eller, jeg får sett én film, men det er den eneste filmen jeg ikke har lyst til å se.

 

Deepthroat! :!:

Lenke til kommentar
Jeg spør igjen om det er noen som kan sjekke hvor filmer blir dekodet?

 

PS3 eller PC?

 

Ingen som kan ta en titt på CPU-load på pc-en sin når de smekker opp en film?

8690936[/snapback]

 

Veldig spent på dette jeg også, da pcen min sliter med framerate ved avspilling av hd-filmer. Skal prøve å få testet dette nå, håper på det beste!

8691297[/snapback]

 

CPU gikk opp fra 8-10 til 15-17 prosent, minne fra 40 til 57 prosent ved avspilling av en MPEG2 film, antall prosesser uendret. Synes jo det tyder på at det ikke er PCen som gjør dekodinga. Jeg har Vista, C2D 2 Ghz og 2 Gb Ram.

Lenke til kommentar

VLC kan ihvertfall streame, men vet ikke om det støtter DLNA3..

 

Fikk bare et tips av en kompis om at det kanskje gikk, men sitter på jobb og venter ille på og komme hjem og få ordnet dette..

 

Fikk selvfølgelig en feil medl i Nero HomeMedia så får ikke brukt det.. :(

Lenke til kommentar

Har litt problemer med denne oppdateringa. Har lasta den ned, men når den skal innstalleres og jeg må trykke på PS-knappen med ledningen i, skjer det ingenting. Jeg har prøvd å slå av Playstationet, og det har vel vært avslått i 5 min elns, og det funker fortsatt ikke.

 

Når jeg nettopp har slått på Playstationet før har jeg hatt noe av det samme problemet, jeg må ta ut ledningen å så trykke på knappen for å få registrert kontrolleren, men så kan jeg sette i ledningen igjen å trykke som jeg vil.

 

Noen som har opplevd samme problemet, eller vet om en løsning? Kommer jo ikke inn på den i det hele tatt nå, går ut over foldinga også... :(

Lenke til kommentar

Ikke hatt det problemet før nei. Høres jo ikke ut som maskinen din er helt fisk..

Mener det er mulighet for en hard-reset av maskinen men husker ikke helt hvordan det var..

 

Ta strøm ut/inn og holde power knapp inne et antall sekunder (men ikke sikker) :hmm:

Lenke til kommentar
Tar sin tid dette. Har stått i over 1 time nå, og bare 50% er lastet ned. Må være veldig stor  :!:

8692891[/snapback]

 

 

Da har u enten lav mbit elr dårlig dekning på nettet.

min tok meg max 5 min

 

Edit: elr hva snakker dere om :blush: jeg trudde det var snakk om FWen

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar

NO blei eg glad i min ps3..:D

 

starta deling i windows media player 11 og alle videoer og musiikkfiler gjekk

som bare juling..noen få filmer som var ikompatible men eg kan garantere att avi og divx går..sony har gjort ein genistrek her..:)

 

har ikkje sjekket framratenpå videoene og det der men det skal eg heller komme tilbake til..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...