Gå til innhold

PS3 Firmware 1.8 i morra!


Anbefalte innlegg

Oi! Var moro å våkne opp og lese dette.. Dersom PS3 nå støtter upnp streaming, betyr det at vi kan bruke WizD ? Isåfall er det det jeg har gått og venta på! Brukte WizD før med en Helios X3000HD boks, og det er rått.. Streamer alt inkl. hd-materiale (hddvd/bluray images til og med) .. Jeg får ikke testet ut før ikveld, men hvis noen har mulighet nå, så finnes WizD media server på:

 

http://wizd.sourceforge.net/

 

 

PS. WizD er selvfølgelig gratis! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

røsk meg i rævskjegget... nesten så jeg får en liten hard en her...

 

Noen skriver at man kan spille av alt som WMP11 kan spille f.eks. Betyr dette at det er pc'en som står for dekodingen og rett og slett bare streamer ferdig-dekodet materiale til PS3?

 

Håper jeg har feil her.. Jeg har nemlig en gammel sliten filserver som kjører linux og den kan uansett ikke kjøre f.eks x.264 i 720p. Men hvis jeg kan hente filene fra denne serveren og bruke Cell-powwah til å dekode så kjøper jeg PS3 på vei hjem fra jobb idag tror jeg :D

Lenke til kommentar
Oi! Var moro å våkne opp og lese dette.. Dersom PS3 nå støtter upnp streaming, betyr det at vi kan bruke WizD ? Isåfall er det det jeg har gått og venta på! Brukte WizD før med en Helios X3000HD boks, og det er rått.. Streamer alt inkl. hd-materiale (hddvd/bluray images til og med) .. Jeg får ikke testet ut før ikveld, men hvis noen har mulighet nå, så finnes WizD media server på:

 

http://wizd.sourceforge.net/

 

 

PS. WizD er selvfølgelig gratis! ;)

8687738[/snapback]

Dang.. Blir vanskeligere og vanskeligere å konsentrere seg på jobb nå :innocent:

Lenke til kommentar

Fader å... Nero kødder.. Fikk det til og virke bra et par ganger, men då dukker dette opp når jeg starter server.

 

errorNero.png

 

Noen tips?

 

Prøvd og oppdatere Nero, men da får jeg feil ved tilkobling... :wallbash:

 

 

Går det og bruke Windows Media Player 11? Så litt på det istad, men fant ikke noe løsning..

 

EDIT: Når jeg leser litt nøyere på forum tror jeg at jeg har funnet svar på mitt siste spørsmål. Men hadde vært greit og kunne bruke noe som streamer film, musikk og bilder da.. Det fikser ikke WMP11 sant??

Endret av aJens1
Lenke til kommentar

grrrrr :wallbash:

Får ikke dette til jeg! Har lagt inn Wizd...har det oppe og går, men når jeg går inn og forsøker å søke opp mediaserver på ps3, så får jeg opp: "No media servers were found" Får ikke innstallert SP2, så da har jeg kun WMP 10 liggendes inne. Jeg kjører kabel fra pc til router, og trådløst fra router til ps3. Jeg har D-Link DI-624. JÆÆÆælp..... :wallbash:

Lenke til kommentar

Det stod ikke noe om playlister da jeg lastet ned. Det stod jo en sånn "main features"

 

Hmm, er spent på hvordan red kawa funker nå!

 

EDIT: jeg ser de har lagt til 1080p/24. Det er noe med 24 som sier meg at AVfreaks har ventet på dette ganske lenge. Anyone?

 

Jeg la til video i biblioteket til WMP11, men PS3 fant ingen servers. Tipper jeg må monge litt mere med det!

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
grrrrr :wallbash:

Får ikke dette til jeg! Har lagt inn Wizd...har det oppe og går, men når jeg går inn og forsøker å søke opp mediaserver på ps3, så får jeg opp: "No media servers were found" Får ikke innstallert SP2, så da har jeg kun WMP 10 liggendes inne. Jeg kjører kabel fra pc til router, og trådløst fra router til ps3. Jeg har D-Link DI-624. JÆÆÆælp.....  :wallbash:

8688072[/snapback]

 

Sliter med samme problem med Wizd jeg også... :( og nå må jeg snart på jobb, fare for at jeg kommer litt for sent gett...

Lenke til kommentar
er det noen som har fått testet ut PS3 sammen med Windows Vista?

 

venter fortsatt på postmannen!

8688104[/snapback]

Antar at din første post på dette forumet handler noe om en postmann og noe du har bestilt. Siden du i andre post klarer å refere til noe du har skrevet tidligere, synes det var ganske kult. Hva du venter på? vista eller PS3?

 

Holder på med update på broderen sin PS3 mens han leser om medieservere.

Lenke til kommentar

annet om oppdateringen hentet fra brukere på neogaf.

 

Holy shit.

 

Full range HDMI completey improved the contrast on my TV. Blacks are a lot richer and whites are whiter. Color POPS. **** YEAH!!

 

Yes, I can finally watch Blu-Ray in 720p! My collection can begin!!

 

720p på blu-ray Dark by Design! :p

 

Apparently PAL backwards compatibility got a big boost as well. Several titles which got broken from the last firmware are working again and so are some that never did before.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
annet om oppdateringen hentet fra brukere på neogaf.

 

Holy shit.

 

Full range HDMI completey improved the contrast on my TV. Blacks are a lot richer and whites are whiter. Color POPS. **** YEAH!!

 

Yes, I can finally watch Blu-Ray in 720p! My collection can begin!!

 

720p på blu-ray Dark by Design! :p

8688182[/snapback]

 

Solgte ikke han nylig maskinen sin?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...