dekar24k Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Oi! Var moro å våkne opp og lese dette.. Dersom PS3 nå støtter upnp streaming, betyr det at vi kan bruke WizD ? Isåfall er det det jeg har gått og venta på! Brukte WizD før med en Helios X3000HD boks, og det er rått.. Streamer alt inkl. hd-materiale (hddvd/bluray images til og med) .. Jeg får ikke testet ut før ikveld, men hvis noen har mulighet nå, så finnes WizD media server på: http://wizd.sourceforge.net/ PS. WizD er selvfølgelig gratis! Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Kan en av dere som har testet dette bekrefte at PS3 spiller av filer kodet i feks DivX, Xvid? Jeg skal kjøpe PS3 snart og hvis dette fungerer er det genialt!! Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 røsk meg i rævskjegget... nesten så jeg får en liten hard en her... Noen skriver at man kan spille av alt som WMP11 kan spille f.eks. Betyr dette at det er pc'en som står for dekodingen og rett og slett bare streamer ferdig-dekodet materiale til PS3? Håper jeg har feil her.. Jeg har nemlig en gammel sliten filserver som kjører linux og den kan uansett ikke kjøre f.eks x.264 i 720p. Men hvis jeg kan hente filene fra denne serveren og bruke Cell-powwah til å dekode så kjøper jeg PS3 på vei hjem fra jobb idag tror jeg Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 hehe vist du kan gjøre det så trur eg det vil bli selt MANGE flere PS3'er Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg tviler på det mange her sier er sant, men viss det går an å spille av "alle" mediafilene gjennom nettverk. Så er dette en STOR dag for PS3. *venter på at nerdene skal finne utav det og poste tutorial* Lenke til kommentar
ar3dbear Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hey! jeg venter min ps3 hvert øyeblikk nå, før 1600 sa de på posten. Gleder meg helt sykt! Den nye updaten høres jo knall ut, men hvordan er det med .avi? xvid divx? Kan man kjøre det ell? Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Oi! Var moro å våkne opp og lese dette.. Dersom PS3 nå støtter upnp streaming, betyr det at vi kan bruke WizD ? Isåfall er det det jeg har gått og venta på! Brukte WizD før med en Helios X3000HD boks, og det er rått.. Streamer alt inkl. hd-materiale (hddvd/bluray images til og med) .. Jeg får ikke testet ut før ikveld, men hvis noen har mulighet nå, så finnes WizD media server på: http://wizd.sourceforge.net/ PS. WizD er selvfølgelig gratis! 8687738[/snapback] Dang.. Blir vanskeligere og vanskeligere å konsentrere seg på jobb nå Lenke til kommentar
arokh Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Herregud, kjipt å sitte på jobb når PS3 min hjemme er klar til oppdatering!! Kan noen poste resultater fra PS2 spill? Er veldig nysjerrig på hvordan de ser ut i 720P/1080P! Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Fader å... Nero kødder.. Fikk det til og virke bra et par ganger, men då dukker dette opp når jeg starter server. Noen tips? Prøvd og oppdatere Nero, men da får jeg feil ved tilkobling... Går det og bruke Windows Media Player 11? Så litt på det istad, men fant ikke noe løsning.. EDIT: Når jeg leser litt nøyere på forum tror jeg at jeg har funnet svar på mitt siste spørsmål. Men hadde vært greit og kunne bruke noe som streamer film, musikk og bilder da.. Det fikser ikke WMP11 sant?? Endret 24. mai 2007 av aJens1 Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 laster ned oppdatert data..... 3% Lenke til kommentar
BeeR Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Dere som har oppdatert - kan man sette opp spillelister av musikk nå...? Lenke til kommentar
thorvald30 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 grrrrr Får ikke dette til jeg! Har lagt inn Wizd...har det oppe og går, men når jeg går inn og forsøker å søke opp mediaserver på ps3, så får jeg opp: "No media servers were found" Får ikke innstallert SP2, så da har jeg kun WMP 10 liggendes inne. Jeg kjører kabel fra pc til router, og trådløst fra router til ps3. Jeg har D-Link DI-624. JÆÆÆælp..... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Det stod ikke noe om playlister da jeg lastet ned. Det stod jo en sånn "main features" Hmm, er spent på hvordan red kawa funker nå! EDIT: jeg ser de har lagt til 1080p/24. Det er noe med 24 som sier meg at AVfreaks har ventet på dette ganske lenge. Anyone? Jeg la til video i biblioteket til WMP11, men PS3 fant ingen servers. Tipper jeg må monge litt mere med det! Endret 24. mai 2007 av Lil-H Lenke til kommentar
ar3dbear Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 er det noen som har fått testet ut PS3 sammen med Windows Vista? venter fortsatt på postmannen! Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 grrrrr Får ikke dette til jeg! Har lagt inn Wizd...har det oppe og går, men når jeg går inn og forsøker å søke opp mediaserver på ps3, så får jeg opp: "No media servers were found" Får ikke innstallert SP2, så da har jeg kun WMP 10 liggendes inne. Jeg kjører kabel fra pc til router, og trådløst fra router til ps3. Jeg har D-Link DI-624. JÆÆÆælp..... 8688072[/snapback] Sliter med samme problem med Wizd jeg også... og nå må jeg snart på jobb, fare for at jeg kommer litt for sent gett... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 er det noen som har fått testet ut PS3 sammen med Windows Vista? venter fortsatt på postmannen! 8688104[/snapback] Antar at din første post på dette forumet handler noe om en postmann og noe du har bestilt. Siden du i andre post klarer å refere til noe du har skrevet tidligere, synes det var ganske kult. Hva du venter på? vista eller PS3? Holder på med update på broderen sin PS3 mens han leser om medieservere. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) annet om oppdateringen hentet fra brukere på neogaf. Holy shit. Full range HDMI completey improved the contrast on my TV. Blacks are a lot richer and whites are whiter. Color POPS. **** YEAH!! Yes, I can finally watch Blu-Ray in 720p! My collection can begin!! 720p på blu-ray Dark by Design! Apparently PAL backwards compatibility got a big boost as well. Several titles which got broken from the last firmware are working again and so are some that never did before. Endret 24. mai 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 annet om oppdateringen hentet fra brukere på neogaf. Holy shit. Full range HDMI completey improved the contrast on my TV. Blacks are a lot richer and whites are whiter. Color POPS. **** YEAH!! Yes, I can finally watch Blu-Ray in 720p! My collection can begin!! 720p på blu-ray Dark by Design! 8688182[/snapback] Solgte ikke han nylig maskinen sin? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jo. Akkurat det som er så morsomt Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jo. Akkurat det som er så morsomt 8688185[/snapback] hehe, skjønner. Dårlig timing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå