Shrike Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Topic says it all, maskina mi henger seg hver gang jeg er på vei inn i BIOS (har flasha med nyeste uten problemer) Nå kjører den 1400@1050 , what to do [/i] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Har du vifter som du kan regulere som ikke er kobblet direkte fra psu'en din. Det kan lage problemer om du har selvsakt? Dersuten kan du ikke stille fsb i windows, Du må i bios eller en jumper. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Høres merkelig ut.. Har du prøvd å nullstille bios? På mitt hovedkort er det en jumper jeg må flytte, men dette finner du ut ved hjelp av hovedkortmanualen! Lykke til! PS. Det går riktig an å justere FSB o.l. (les: overklokke) fra Windows. I hvert fall til noen hovedkort finnes det programmer som tar kontakt med bios fra Windows.. Men dette er et dårlig alternativ. Problemet må tas med roten! Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 Har du vifter som du kan regulere som ikke er kobblet direkte fra psu'en din. Det kan lage problemer om du har selvsakt? Dersuten kan du ikke stille fsb i windows, Du må i bios eller en jumper. hmm, ja det har jeg faktisk, bytta PSU vifta med en enermax regulerbar. Det hadde jeg ikke engang tenkt over. Nå skal jeg styre og steller her. takker Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Noen HK lar deg stille FSB fra Windows. På nyere MSI-HK er det programmet "Fuzzy logic 4" man bruker til dette. Det ligger på driver-CD'en. På noen eldre intel-HK kan man bruke programmet "Soft-FSB" fra www.h-oda.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå