BigJackW Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hei En kompis skal bestille pc, og lurer på om dette er noe å satse på: https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=46202 Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Hva skal han bruke den til? Regner med at den skal gå til spilling, så dette er nok akkurat hva din kompis trenger hvis han skal kjøre litt over standard spillene. Den pcen er noe å gå for, men du betaler jo mye for den.' Edit: Er jo også veldig fin til å klokke litt . Endret 23. mai 2007 av Emilthakid Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Noe som kan byttes ut som er bedre om ikke billigere også. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ja, og da har du penger spart, men for all del, har han pengene, ikke nøl engang. Du får jo en super fin pc du kan leve med et par 3 år fremover regner jeg med. Kommer selvsagt an på hvor kresen du er. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Noen som har noen tips til endringer i oppsett? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Det hovedkortet fra EVGA har jeg hørt mye dårlig om. Vurderte det hk'et der selv, men etter alle de dårlige erfaringene med det så stoppet det meg iallefall. Gå for MSI Platinum Power Up ED. eller hva det heter. Det er ett chipset fra Intel i øverste klasse, som i tillegg er dønnstabilt. Endret 28. mai 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå