Gå til innhold

Lage test/quiz i ASP.Net

Anbefalte innlegg

Holde på å lage ei nettsida der eg og skal ha med ein test/quiz.

Tenkte att brukarane sku få spørsmål i bolkar på 3 spørsmål, kor dei da skal trykka på ein "Neste"- knapp, som lede dei til neste sida, til alle spørsmåla er ferdige. Og når testen er ferdig skal dei få opplyst poengsummen dei fekk på spørsmåla. Testresultata skal heller ikkje lagrast nokon plass.

Noko forslag til korleis eg kan løysa dette i ASP.Net?

Eventuelt ei side der eg kan finna svar på dette?

Takkar for alle forslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikkje kjørt Session.Abandon.

Men har funne ein annan måte å gjera det på, men har lyst å endra litt på det før eg er fornøgd.

På sluttsida har eg brukt ein Request.Querystring for å henta ut svara og samanlikna dei med fasiten, slik att det da kjem opp t.d. "10 av 15 spørsmål riktig".

Men undervegs har eg brukt RadioButtonList for å lista opp svaralternativa slik att ein berre kan haka av for eit alternativ, men eg kunne tenkt meg å av og til gjort det slik att ein kunne haka av for fleire alternativ, fordi fleire av påstandane er riktige. Og det kunne og vore kjekt å fått til att ein kunne sjølv skriva inn svaret på nokre spørsmål. Nokon forslag til korleis dette kan løysast?

Lenke til kommentar

Okai, kan prøva på det. Takk for innspill.

Grunnen til att eg gjer det slik er nok berre det att eg er fortsatt ganske nybegynnar i asp.net og det var dette eg fekk til først. Men om du (eller andre) har mulighet til å forklare nærmare korleis session-variabler funkar eller kanskje veit om ei sida som kan forklara det nærmare så seie eg sjølvsagt takk til det.

Lenke til kommentar

Eventuelt korleis kan eg kombinera RadioButtonList og CheckBox (Eventuelt noko anna) slik att brukaren kan på spm 1 berre velga eit svar, medan på spm 2 kan velga fleire svaralternativ? Desse spørsmåla står på same side under kvarandre.

Når eg bytte ut eine RadioButtonList med CheckBox får eg feilmelding og det går ikkje. Kva må eg endra meir på?

Scriptet mitt ser no slik ut:

Sub submit(ByVal e As Object, ByVal k As EventArgs)

Dim svar1, svar2, svar3 As String

svar1 = radio1.SelectedValue

svar2 = radio2.SelectedValue

svar3 = radio3.SelectedValue

If svar1 <> "" And svar2 <> "" And svar3 <> "" Then

Response.Redirect("dokument.aspx?" + Request.QueryString.ToString() + "&1=" + svar1 + "&2=" + svar2 + "&3=" + svar3)

Else

feilmelding.Text = "Du må svara på alt for å gå vidare"

End If

End Sub

Protected Sub RadioButton4_CheckedChanged(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs)

End Sub

Lenke til kommentar

All koden du har skrevet der kan du fjerne. Dette kan gjøres i ASP.Net veldig enkelt ved å bruke checkboxlist, radiobutton list og validators. Så du trenger nesten ingenting kode :) Det eneste du trenger å gjøre er å sjekke svarene i "button1_click"....

"Når eg bytte ut eine RadioButtonList med CheckBox får eg feilmelding og det går ikkje. "

Skal vi gjette oss til hva det står i feilmeldingen?

Lenke til kommentar

Beklager att eg ikkje tok med feilmeldinga. (huske ikkje heilt kva den var, men trur det var noko feil med selected value)

Men ja, eg er ikkje heilt med på att eg skal fjerna all koden eg nemnte ovanfor, korleis skal det da funka? Eg har ikkje så voldsomt peiling på dette, og det med validators har eg ikkje vore borti.

Eg bruke, og har fått til radiobuttonlist, dropdownlist og checkboxlist saman med koden eg skreiv ovanfor. Men problemet mitt no er att eg ikkje får til att fleire svaralternativ kan vera rette, da med checkboxlist. "Fasitsida" ser slik ut:

Sub Page_Load(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs)

Dim svar(15) As String
       Dim i As Integer
       For i = 1 To 15
           svar(i) = Request.QueryString(i.ToString())
       Next

Dim RiktigSvar(15) As String
       RiktigSvar(1) = "A"
       RiktigSvar(2) = "B"
       RiktigSvar(3) = "C"
       RiktigSvar(4) = "2"
       RiktigSvar(5) = "1"
       RiktigSvar(6) = "2"
       RiktigSvar(7) = "B"
       RiktigSvar(8) = "A"
       RiktigSvar(9) = "A"
       RiktigSvar(10) = "A"
       RiktigSvar(11) = "C"
       RiktigSvar(12) = "C"
       RiktigSvar(13) = "C"
       RiktigSvar(14) = "B"
       RiktigSvar(15) = "D"

Dim riktige As Integer
       riktige = 0

For i = 1 To 15

If RiktigSvar(i) = svar(i) Then
               riktige = riktige + 1
           Else
           End If
       Next

resultat.Text = riktige.ToString() + " av 15 moglege poeng."

Dim prosent As Integer
       prosent = (riktige * 100) / 15

End Sub

Det eg ikkje får til er att til dømes RiktigSvar(14) = "B" ikkje kan vera fleire svar. Som til dømes att spm. 14 kunne vore både "B" og "D". Slik att av 15 spm så kunne ein oppnå 16 poeng om ein hadde haka av for både B og D i checkboxlist i spm 14. Er det noko som bør endrast på "fasitsida" eller kanskje på "spørsmålssida"? Gode tips tas godt i mot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...