Gå til innhold

The Simpsons S18E21. Hva syntes dere?

Anbefalte innlegg

Hei!

I går så jeg den Simpsons episoden som er parodi på 24, og jeg må si at jeg ble imponert! I de siste to-tre sesongene har jeg virkelig begynt å lure på hva som har gått gale. Episodene er liksom ikke noe gøy mer, men etter denne episoden fikk jeg opp håpet igjen. Dvs. Selv syntes jeg dette var en veldig bra episode!

Hva syntes dere?

PS Kanskje en snill moderator vil sette opp en vote?

Endret av christopher909
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dritkult at Jack Bauer var med da :ph34r:  :thumbup:

Holdt på le meg ihjel når Jack og Chloe ble med i samtalen til Bart:

"Does anyone know "Aimed adutty"" :D

8691905[/snapback]

Likte også at det var sånne laange tikkescener :p Opptil nesten et halvt minutt.

Lo også da Jack sa sånn "The fiollowing takes place between 2:34 P.M. and 3:04 P.M. Or AM.. Which ever one that is the first one... It's not that one..." Lo ganske godt da :D

Men tror at du må ha fulgt med på 24 for å like denne episoden. Uansett den desidert beste episoden i sesong 18 hittil!

• Liker 1
Lenke til kommentar

jeg pleier ikke se simpsons så mye men siden jeg er 24 fan #1 så måtte jeg jo se denne episoden :p likte den , men var litt lite jack bauer/kiefer sutherland voice med i episoden enn det jeg trodde. kiefer har digg stemme btw :p , men alt i alt var det en av de bedre simpsons episodene jeg har sett :) simpsons er bra men det kan ha noen ræva episoder også. slik som den som kom etter 24 episoden :p så den og , den var ikke fult så morsom :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...