anderfo Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 jeg har funnet flere tråder her som omhandler 90min overburn, men ingen av dem gir svar på hvorfor dette ikke går bra hos alle.. jeg har prøvd dette i nero 5.5.9.14: - preferences --> expert features: overburn 90 min - plater: mmore eller smartbuy 90min - no multisession - disc-at-once eller disc-at-once/96 så prøver jeg å brenne en fil som tar 750mb, og det kommer en beskjed om at fila er for stor for cd'en. deretter skal det komme opp et vindu med spørsmål om overburn - men istedet kommer cd'en ut og provoserer meg voldsomt. jeg har prøvd "media information" som sier at cd'en tar 703MB. dette er nok problemet...hvorfor blir brenneren lurt til å tro at cd'ene er bittesmå? noen tips? Lenke til kommentar
Herr_Dude Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hvilken brenner har du da? Ikke alle brennere kan brenne 90 min cd'er... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Denne kan kanskje hjelpe deg Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 brenneren er sony crx-140e eller noe sånt (8x/4x/32x), og ifølge recorder info i nero støtter den overburn med disc-at-once... den guiden der har jeg gått gjennom, men den stopper altså på siste punktet (der hvor man skal vente til det dukker opp et vindu med overburn; istedet kommer cd'en ut...) Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg bruker Cd-Mate til å brenne 90Min, det er et kjempebra cd-brenner program og anbefales. Det har jo kommet 100Min cd'r også, noen som har testet de? Selger de på SpaceWorld i Ski veit ikke om de gjør det hos alle SpaceWorld butikkene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå