d'espresso Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Jeg prøver å sette inn en DVD, men absolutt ingenting skjer! Hører bare lyder fra DVD-drevet, men får ikke opp noe i det hele tatt. Står heller ikke at den er i på Min Datamaskin-oversikten.. Hva skjer? Edit: Fant ut at det er fordi det bare kommer opp en "CD-Drive", men ikke DVD.. WTF? Jeg har jo DVD-drev, jeg da Endret 23. mai 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Er du helt sikker på at du spilleren din kan lese DVDer? Se på fronten av spilleren så står det, hvis du har det riktignok. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Står DVD der, ja.. Har gått igjennom en del ting nå som jeg fant i Windows-hjelpesaken.. Så nå har jeg fått opp et DVD-Rom-ikon i Min Datamaskin, men det reagerer ikke det heller! Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Prøv og finn ut av hva slags modell du har, og google etter en ny driver. Som oftest pleier det og hjelpe! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Finner ingen drivere til Phillips DVD-Ram SDVD8821.. Helt umulig. Maks teit at det skjedde akkurat nå! -.- Edit: http://forum.rpc1.org/viewtopic.php?t=40181 "Only Acer can help you".. Herregud? Den har funka fint helt til nå.. Endret 23. mai 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Har nå innstallert den eneste form for driver jeg har funnet (som ikke var til den modellen en gang).. Men fortsatt ingenting. Noen som vet hvorfor Phillips har vært helt dophue og ikke lagt uten noen drivere? Er helt avhengig av den nå! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Normal sett så skal Windows sine innbygde drivere være det eneste du trenger. Jeg har ikke sett drivere til cd/dvd enheter siden Windows 95 eller var det 98? Lenke til kommentar
idos Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Last ned VLC og åpne disken derfra.. har samme trøbbelet på min bærbare Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Prøv å avinstaller drevet i enhetsbehandling og start maskinen på nytt. Det hjelper faktisk ganske ofte på dette problemet Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Prøvde det igår, men da funka det ikke.. Men nå funka det. Takk! Lenke til kommentar
sonicdeathmonkeys Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg leverte pc'en min til cinet. Når jeg fikk den tilbake hadde de bytte optisk enhet og nå fungerer ikke brenneren min.. Noen som kan hjelpe? Er grønn på pc. Har en en Cinet homebook 945PM. Blir svært takknemlig for all hjelp:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå