EspenFe Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Hei. Har kjøpt meg en ny printer, nemlig Canon Pixma MP600. Har lest i håndboken, men har ikke funnet noe. Dette er en printer for de som ikke vet det. Får ikke til å velge eller noe. Endret 25. mai 2007 av EspenFe Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Når du går på velg utskrift, kan du velge hvilken skuff du skal bruke. Der kan du velge CD.skuff. Da har du fått en plast-plate med plass til en CD. den putter du inn i printeren. Du vil få illustrerte instruksjoner der. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Når du går på velg utskrift, kan du velge hvilken skuff du skal bruke. Der kan du velge CD.skuff. Da har du fått en plast-plate med plass til en CD. den putter du inn i printeren. Du vil få illustrerte instruksjoner der. 8680996[/snapback] ok. Takk takk. Hvor kan jeg laste ned cover bilder igjen ? husker ikke siden Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg får ikke til å legge til CD : Her er alternativene : Lenke til kommentar
Sweet_Enough Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det spørs om du får skrive til CD fra hvilket som helst program. Jeg har en Canon IP 4300 og jeg bruker hjelpeprogrammet som følger med til å skrive på CD-er. Har du ikke fått en CD med hjelpeprogrammer? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Det spørs om du får skrive til CD fra hvilket som helst program. Jeg har en Canon IP 4300 og jeg bruker hjelpeprogrammet som følger med til å skrive på CD-er. Har du ikke fått en CD med hjelpeprogrammer? 8681451[/snapback] Har fått til programmet nå, men jeg får bare en liten plass på DVD plata. Går ikke an å adjustere, blir bare litt større. Legger ved bilde : Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Hvorfor funker ikke redigeringsknappen ? Kan vel si det sånn at jeg har en på besøk som vil ha noen plater med farger nå. Lenke til kommentar
Sweet_Enough Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hvorfor funker ikke redigeringsknappen ? Kan vel si det sånn at jeg har en på besøk som vil ha noen plater med farger nå. 8685102[/snapback] Jeg er fortsatt ikke hjemme, men jeg tror du er inne i feil program. Det er i alle fall ikke det jeg bruker til å skrive CD-er. Finner du ikke et "CD Labelverktøy" eller noe slikt? Det er det jeg bruker og da kan man redigere, strekke bildet slik at det passer og legge på tekst, blant annet. En annen ting er at du må endre innstillinger på malen om du skal kunne skrive på hele plata. Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 CD-Labelprint heter programmet som følger med Canon printerene. Snabel Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) CD-Labelprint heter programmet som følger med Canon printerene. Snabel 8688136[/snapback] Det eneste jeg fikk med var en innstalasjons cd med programvaren.. Endret 24. mai 2007 av EspenFe Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Fikk lastet ned CD-laberprint nå. Men det kommer et rart språk. Det er ingenting der inne på Engelsk-mappa heller. bilde : Lenke til kommentar
Sweet_Enough Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Du kan laste ned CD-labelprint på engelsk fra Canon sin supportside her. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Du kan laste ned CD-labelprint på engelsk fra Canon sin supportside her. 8696690[/snapback] Har fått det til nå, jeg bare la engelsk mappa inni Commons. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå