tormichael Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har 2 måneder igjen av bindigen til Netcom, men tror allikevel jeg bytter abo nå (melllom 200 og 400 i gebyr). Men er ikke enkelt å finne ut jeg skal ha ipea eller onecall. Vet at Onecall har Haflsund i ryggen (så tror neppe vi snakker noen fremtidig konkurs)... Ipea har jeg hørt veldig lite om, Noen som har noen erfaringer? 8688359[/snapback] Hei. Brytningsgebyret hos netcom for mindre enn et kvartal igjen av binding er på 375kr, noe jeg tror du fort sparer inn hvis du bruker telefonen en del. Spesielt på sms utover de inkluderte er det penger å spare. Har selv Onecall Faktura, og har bare positive erfaringer med de. God kundeservice og virker som et seriøst selskap. Og som du sier har de Hafslund i ryggen så du er rimelig trygg Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Ok, takk.. Noen her som har erfaring med ipea? Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Sidene deres var nede i et par minutter i sted.. Fikk bestilt meg tilslutt, gikk for Akilles Lenke til kommentar
convak Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Interessant å se at ipea hades AKKURAT koster 0,- i mnd ved standardforbruket på telepriser.no. Øker man èn sms eller ètt minutt så koster det penger. Så det er nok standardforbruket som har avgjort hvor mange min/sms som skal være gratis. Endret 29. oktober 2007 av convak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg