VikinGz Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg finner det rart at programmer ikke kan kopieres(f.eks. backup). Alltid morro og se på mr. BING! når han uttaler seg . 8696209[/snapback] Han shaggy fyren var veldig morsom ^^ Også han advoktaen... haha :!: Lenke til kommentar
burger`n Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Men de greier vel ikke å ta de som laster ned torrenter fra TPB vel? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Men de greier vel ikke å ta de som laster ned torrenter fra TPB vel? 8697848[/snapback] tror andre sider som er under overvåkning... Er vell snakk om de som er registert i vertfall Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) . Endret 2. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Er det ikke vært oppe i sverige at en ip-adresse ikke er nok bevis? I utlandet så har jo platebransjen delt ut filer og logget hvem som har lastet ned, men hvis jeg ikke husker feil så er det å fremprovosere lovbrudd ulovlig i Norge. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Er det ikke vært oppe i sverige at en ip-adresse ikke er nok bevis? I utlandet så har jo platebransjen delt ut filer og logget hvem som har lastet ned, men hvis jeg ikke husker feil så er det å fremprovosere lovbrudd ulovlig i Norge. 8698070[/snapback] Det som er at Datatilsynet har godkjent slik overvåkning av ip-adresser for en periode her i landet nå! Lenke til kommentar
burger`n Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Er ikke helt innpå hvordan fildeling og torrenter funker. Har bare fått med meg at de som styrer TPB-sjappa har skrytt over at all informasjon om brukere er kryptert og kan ikke nåes av feks advokatfirmaet Simonsen. I såfall må det vel være andre metoder. Ang å henge folk på bakgrunn av IP-adressen synes jeg er høl i huet. Jeg står for bredbåndet her i huset men det er andre i huset som bruker det samt venner og slekt som en og annen gang rigger opp laptopen sin her. Som om jeg gidder å leke polti...give me a break Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Er det ikke vært oppe i sverige at en ip-adresse ikke er nok bevis? I utlandet så har jo platebransjen delt ut filer og logget hvem som har lastet ned, men hvis jeg ikke husker feil så er det å fremprovosere lovbrudd ulovlig i Norge. 8698070[/snapback] I sverige er ikke en ipadresse nok til å poltirassia hjemme til personen. Dette gjør at de ikke kan bevise at DU har brukt det. Det er flere frifinelser i sverige, og jeg tror også dette er mulig i norge viss man nekter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå