EggMan88 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Lurer på om man kan kjøre 4 skjermer (Altså 1 pr utgang) vis man kjører 2 stk PNY Quadro FX 1500 Vil man også kunne kjøre hver skjerm med 1600x1200 Oppløsning? (såklart må hver skjerm støtte dette) Endret 23. mai 2007 av EggMan88 Lenke til kommentar
peiper Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Lurer på om man kan kjøre 4 skjermer (Altså 1 pr utgang) vis man kjører 2 stk PNY Quadro FX 1500 Vil man også kunne kjøre hver skjerm med 1600x1200 Oppløsning? (såklart må hver skjerm støtte dette) 8680750[/snapback] Med to skjermkort får du koblet på 4 skjermer ja. Men jeg er 98,96% sikker på at du ikke klarer det hvis du kobler dem i SLI. SLI fungerer slik at hvert skjermkort tegner opp sin halvdel av skjermen dvs 2 skjermkortutganger pr skjerm. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Så vis jeg kobler Kortene sammen i SLI ved hjep av SLI "broen" så vil kun 2 av DVI utgangene funke? Og vis jeg lar være og koble dem sammen i SLI, altså kjører hvert av kortene separat vil jeg da få noe ytelse forskjell mot 1 kort? Lenke til kommentar
peiper Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Så vis jeg kobler Kortene sammen i SLI ved hjep av SLI "broen" så vil kun 2 av DVI utgangene funke? Og vis jeg lar være og koble dem sammen i SLI, altså kjører hvert av kortene separat vil jeg da få noe ytelse forskjell mot 1 kort? 8682401[/snapback] Ja, da yter de som to single kort. Hva har du tenkt å bruke FX1500 til i utgangspunktet? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Vis man kobler opp i SLI så fungerer kun EN skjerm. Mener jeg, men er nok ikke 100% sikker. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Så vis jeg kobler Kortene sammen i SLI ved hjep av SLI "broen" så vil kun 2 av DVI utgangene funke? Og vis jeg lar være og koble dem sammen i SLI, altså kjører hvert av kortene separat vil jeg da få noe ytelse forskjell mot 1 kort? 8682401[/snapback] Ja, da yter de som to single kort. Hva har du tenkt å bruke FX1500 til i utgangspunktet? 8682743[/snapback] Fattern har en pc'en som i skrivende stund brukes til Maya 8 og andre tunge programmer, grunnet treg Rendring og da spess i Final Gather så skal han oppgradere den med en Q6600, han ønsker 3 skjermer fordi det blir mye bytting mellom ulike vinduer. Lenke til kommentar
SatanClaws Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Så vis jeg kobler Kortene sammen i SLI ved hjep av SLI "broen" så vil kun 2 av DVI utgangene funke? Og vis jeg lar være og koble dem sammen i SLI, altså kjører hvert av kortene separat vil jeg da få noe ytelse forskjell mot 1 kort? 8682401[/snapback] Ja, da yter de som to single kort. Hva har du tenkt å bruke FX1500 til i utgangspunktet? 8682743[/snapback] Fattern har en pc'en som i skrivende stund brukes til Maya 8 og andre tunge programmer, grunnet treg Rendring og da spess i Final Gather så skal han oppgradere den med en Q6600, han ønsker 3 skjermer fordi det blir mye bytting mellom ulike vinduer. 8683983[/snapback] Da er det bare å ha kortene i pc'n uten å slå på SLI... Ekke verre... Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Ok for i følge Komplett sin Support så var ikke dette mulig; Eggy to support 8:44 pm (4 hours ago) Men vis vi istedet kjører 2stk FX 1500 uten SLI broen så vil vell dem kjøre som 2 separete kort og vil mann da kunne kjøre 3 skjermer samtidig og få bilde på alle 3? "[email protected]" to me 8:54 pm (4 hours ago) Hei Nei det vil de dessverre ikke gjøre. PCI-e port nr to på et sli kort fungerer bare i sli modus. Og sli oppsett fungerer slik at man kun bruker hoved skjermkortet også hjelper sekunder kortet til om det skulle være behov for det om grafikken er krevende. Jeg var selv litt skeptisk til dette, fordi i min nåværende pc, så har jeg ved flere anledninger hatt kun 1 skjermkort i Slave Pci-Ex porten uten noe i Master Pci-Ex porten og det funket fett Endret 23. mai 2007 av EggMan88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå