knuhen Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Har et nytt KT3 Ultra2 raid hovedkort med vifte på 333 brikken (north side ?) KORTET UTEN RAID HAR IKKE DENNE VIFTEN Kan jeg koble den ut da den støyer en del ? må jeg montere annen kjøling på den ? Takknemelig for svar. [email protected] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Er bare å prøve om det går. Blir den for varm så kan du få stabilitets problemer. Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Har et Asus kort og koblet ut denne chipsetviften (Northbridge) da den støyet. Kjørte et halvt år uten å gjøre noe som helst, men monterte en Zalman kjøleribbe på den tilslutt. Begge deler funket helt fint for meg... Lenke til kommentar
Bernt Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Har byttet mot kjøleribbe fra http://www.Microplex.no (Gullfarget fra Zalman eller no). Har også byttet bort vifta på Geforcen med kammel til prosessor uten vifte. ca. 50x50x50 mm størrelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå