adder1972 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hei, Jeg ville bare takke for mye bra Linux-stoff i det. Bra at dere tar dere tid til å kikke på dette også, siden det er mange av oss som prøver ut eller bruker Linux fast. Husk gjerne å nevne Linux-støtte når dere vurderer hardware også. S. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Slenger meg på denne jeg også! En positiv utvikling! Støtter også at dere gjerne bør nevne Linux-støtte ved hw-omtaler Endret 24. mai 2007 av Mad Wolf Magnux Lenke til kommentar
Howard Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hei og takker for tilbakemeldingene! Linux er et meget spennende område, som vi skal sette større fokus på i tiden fremover. Vi planlegger flere spennende artikler, så det er bare å følge med! Ønsker om mer fokus på Linux-støtte i hardware-tester er også notert. Ellers tips oss ([email protected]) gjerne om det er spesielle ting dere ønsker vi skal ta opp. De Linux-relaterte sakene blir tilgjengelig her: http://url.hardware.no/?cs. Vi skal få satt opp hw.no/linux til å peke til samme sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå