Knofle Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 :-? Jeg har akkurat kjøpt meg nytt grafikkort; MSI GeForce4 Ti4200 128MB RAM, men jeg får ikke den ytelsen jeg har lyst på... jeg har ikke turt å overklokke den, men jeg innser at jeg må... Hvor høyt kan jeg trygt klokke den, uten å bruke tilleggskjølesystem??? BurTMastA Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Prøv deg fram, et par mhz om gangen, er det stabilt så klokk meir. Blir det ustabilt så klokk litt tilbake.. Verre er det ikkje... Det er integrert et "klokkeprogram" i driverane, Egenskaper for skjerm -> instillinger -> avansert -> (skjermkort). Viss ikkje det er noke der så kan du laste ned Powerstrip. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 :-? Jeg har akkurat kjøpt meg nytt grafikkort; MSI GeForce4 Ti4200 128MB RAM, men jeg får ikke den ytelsen jeg har lyst på...jeg har ikke turt å overklokke den, men jeg innser at jeg må... Hvor høyt kan jeg trygt klokke den, uten å bruke tilleggskjølesystem??? BurTMastA Når du har gått forlangt så stopper det og du må restarte PC-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå