msx Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Nå har filmene mine fått mp3 ikon og mp3 mine et teit mp3 ikon.. Jeg finner ikke hvor jeg kan endre dette? Det går iallefall i den gamle winampen.. Noen som vet hvor jeg endrer ikon?? Lenke til kommentar
KiD Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Du kan gjøre følgende for å endre ikom og program som filmene dine skal åpnes i: Det er to måter å gjøre dette på... Du åpner en hvilken som helst mappe og går på vis og så til mappealternativ. Der trykker du på filtyper og blar deg nedover... Der ser du at alle media filene ++ har et winamp ikon og åpnes i/med programmet winamp. Trykk på den filen du vil endre ikon på og trykk på rediger. Der kan du endre ikon og hvilket program du heretter vil at filen skal åpnes i. Dette gjøres omtrent likt i XP! En annen måte som er litt enklere er at du høyreklikker på en av filmene dine og blar ned til open with og velger det programmet det skal åpnes i. Der endres ikonet også Lenke til kommentar
msx Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 Nah, funker ikke.. I gamle winamp er det iallefall i properties at man kan bestemme åssen winamp ikon man vil ha på mp3-filene sine.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå