Groening Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Jeg har planer om å kjøpe en DVD-boks fra amazon.de, men jeg har blitt lurt på nettbutikker før (iOffer) og lurer på om amazon.de er til å stole på. Endret 23. mai 2007 av rawen100 Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Amazon er vel fort en av verdens største (om ikke verdens største) nettbutikk(kjede?). Så det er nok ganske så safe å handle der. Har handla endel fra Amazon selv. Fra amazon.com vel og merke, men det er samma sjappa. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Amazon.de er absolutt til å stole på. Er fast kunde der selv. De har rask levering, godt utvalg og gode priser på de fleste varer. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Bra, for jeg bestilte i går. Hvor lang tid pleier det å gå for deg å få en DVD-boks? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Denne kostet over 200kr? Hvis så er tifelle kan det variere veldig, da den må gjennom tollen. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Det ble 344,- med frakt. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Da må du vente to-tre dager på postgang, og alt fra en til tre uker på tollen. Og du må betale moms (25%) av varesummen. Totalt 417 kroner og 50 øre pluss gebyr til de som krever inn momsen. Gebyret ligger vel på rundt hundrelappen tror jeg. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg som hadde håpet å få den billig da. Veldig vits å være med i EØS når vi likevel må betale toll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå