twentyfour Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Så i en av elkjøp sine produktaviser for noen veker tilbake at dei hadde en slik kampanje at man kunne levere foreks. en gammel vhs spiller til dei og få 1000 kr avslag på en ny dvd opptaker. Men nå ser jeg ikke dette mer.. Har dei fjernet det? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 I butikken der jeg jobber var det et slikt tilbud kun en uke. Vet ikke hvordan de har gjort det i din lokale butikk, men du får høre med dem Lenke til kommentar
Loko Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Stort sett så er tilbudene i elkjøpavisen begrenset til 1 uke Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Så i en av elkjøp sine produktaviser for noen veker tilbake at dei hadde en slik kampanje at man kunne levere foreks. en gammel vhs spiller til dei og få 1000 kr avslag på en ny dvd opptaker. Men nå ser jeg ikke dette mer.. Har dei fjernet det? 8679988[/snapback] Slike kampanjeaviser gjelder 1 uke, fra mandag til lørdag. Innbyttedager var en kampanje vi hadde over 2 uker, med litt forskjellige produkter fra gang til gang. Altså ikke en permanent ordning, men en kampanje der og da . Lenke til kommentar
twentyfour Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Ok. Da vet jeg det Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå