Gå til innhold

Asus P4G8x Deluxe..og DDR ram

gthomass

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
pc 2100 ddr er x4

pc 2700 er x8

pc 3500 er x8

støtter kanskje ikke høyere enn pc 3500 da ?

høres mest sannsynlig ut.

Ok nå begynner dette å se lysere ut. Så det du sier her er at dette kortet vill støtte alle typer PC2100, hadde misforstått dette, trodde det var antall brikker på begge sider av selve ram brikken, for da blir det 16 hvis den er double sided :lol:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

det jeg tror er at den støtter alt fra pc 2100 og opp til pc 3500 double sided...men prøver du å kjøre double sided med minne som er x16 så støttes det ikke...

jeg gjentar, det er det jeg tror :p

Lenke til kommentar
det jeg tror er at den støtter alt fra pc 2100 og opp til pc 3500 double sided...men prøver du å kjøre double sided med minne som er x16 så støttes det ikke...

jeg gjentar, det er det jeg tror :p

Det virker jo veldig sansynlig, kan jo ikke være så vanskelig å skaffe ram brikker til dette kortet..

Komplett.no kunne ikke skjønne at det skulle være noe problem men det kom heller ikke med en fornuftig forklaring.

Takk for hjelpen satser på at du har rett :lol: Godt Nyttår

Lenke til kommentar

Det som menes er at du ikke kan bruke double sided brikker som er x16, ikke noe stort problem da komplett leverer brikker som er singelsided. Ulempen er jo den at 512Mb brikker kan bli noe problematisk å få tak i.

Men du klarer deg vel kansje med 4x256Mb også ;)

Anngående singelside brikkene er dette TwinMOS PC3200 256Mb brikker. Litt overkill, men men..

Lenke til kommentar
Det som menes er at du ikke kan bruke double sided brikker som er x16, ikke noe stort problem da komplett leverer brikker som er singelsided. Ulempen er jo den at 512Mb brikker kan bli noe problematisk å få tak i.

Men du klarer deg vel kansje med 4x256Mb også ;)

Anngående singelside brikkene er dette TwinMOS PC3200 256Mb brikker. Litt overkill, men men..

Ikke for å klage men nå ble jeg litt forvirret igjen :o

men dette kortet støtter PC2100 og PC1600 kan man oxo bruke PC3200?

Kansje bedre om man skal overklokke ?

Det var iallefal fint å få bekreftet at man kan kjøpe 4x256 TwinMos til dette kortet, bare den funker så kan det ha så mange "sider" det vil for meg 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...