Joachim_F Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Nintendo har nå kunngjort de europeiske utgivelsesdatoene for Pokemon Diamond og Pearl. Les mer Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Jeg har faktisk lyst til å kjøpe en DS igjen for dette spillet, (Min forrige ble stjålet ) Pokemon var dritfett back in the days (Ikke kun for dette da, har noen spill som ikke ble stjålet, og så har jeg lyst til å ha en DS når Zelda PH kommer.) Endret 23. mai 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hvis du skal ha ds så kjøp deg flashcart Kan bruke den som mp3 spiller, videospiller og web browser. Kan også laste ned spill og alt mulig :> Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Herlig! Har den japanske utgaven av spillet, er kjempe fornøyd med det Har alltid elsket Pokemon serien så jeg gleder meg til å spille dette spillet på engelsk og forstå historien Endret 23. mai 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Dette fikk jeg i forrige uke, usa versjon. Pokemon er bedre enn noensinne! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Rart at spillet bruker så lang tid for å komme til Europa.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det er en del tekst som skal oversettet til tysk, fransk osv, noe nintnedo desverre aldri har vært særlig flink til å gjøre... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Fikk Pokemon Diamond idag. Konseptet er jo noe av det alle beste til håndholdte konsoller, utrolig underholderne over lang tid. Perfekt for lange bil/tog/flyturer osv.. Litt barnslig med Pokemon kanskje, but who cares? Jeg anskaffet meg nettopp en Nintendo DS Lite (Black), gikk aldri til innkjøp av en GameBoy Advance. Dog prøvde jeg Pokemon Sapphire i 5min engang. Og jeg må helt ærlig innrømme at jeg finner den "nye grafikken" i Pokemon Diamond litt forstyrrende, når du beveger deg raskt i åpent landskap, følger jeg at bildet blir litt uklart, akkurat som maskinen sliter litt med at det går såpass fort. Dette er sikkert bare en vane sak, men følte det var mer behagelig å se på Sapphire egentlig. Ellers er det hele litt mer behagelig ved bruk av touch-screen, samt det er bedre farger enn noen sinne. Det virker også som spillet fokuserer mye mer på en bakgrunns historie, enn tidligere. Da det mer bare var å starte ivei, med å fange 6 Pokemon, og trene de opp. Mens nå er det langt mer "historiebasert tekst" Men den store, store ulempen, som er å finne med samtlige av disse Pokemon spille er det faktum at det bare er mulighet for å ha en save omgangen. Med andre ord, kan jeg ikke låne bort spillet til lillebroen min, uten at han enten må spille på min save, eller ikke få lagret sin. De fleste Advance og DS spill har som oftest 3 eller flere "save-slots". Noe jeg virkelig savner i Pokemon spillene også. Endret 26. juli 2007 av RamGuy Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Savner veldig å ha flere save slots jeg også, dette er en mangel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg