Joachim_F Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Konsollstrategispillet Tom Clancy's EndWar vil kunne spilles kun ved hjelp av stemmen. Les mer Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Slike "nyskapninger" pleier som regel ikke å bli en suksess. Tror jeg vil holde meg til kontrollen Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hmm.. synes dette virket spennende jeg.. Spesielt multiplayeren! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg lurer fælt på hvilke funksjoner stemmebruk kan få. Jeg regner med at du ikke må skrike "fram, skråopphøyre, skykt, sikt venstre, stopp skyt" etc. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Da blir vel 360-headsettet tatt i bruk? Tom Clancy har virkelig gode spillserier! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 du: select unit one! *unidentified, please repeat command. du: Select unit one. *unidentified, please repeat command. du: SELECT - UNIT - ONE! *all units deselected. du: faen! SELECT - UNIT - ONE! *unidentified, please repeat command. stemmestyring fungerer ikke, så enkelt er det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Fungerer da rimelig bra i Nintendogs... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Funka rimelig crap i Vegas iaff, håper det blir bedre. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Off, aldri syns sånn stemmekommandoer har fungert. Husker jeg skulle spille ett av Rainbow 6 spillene og lagkameratene stod klar, jeg sa "open and clear" eller hva det nå var, ingen reaksjon etter ett par forsøk og da kom noen banne og og presto! "Frag and clear!" Og da døde gisselet bra fort Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Stakkars de med Petter/Henning Solbær engelsk: Du: Selæct junit ein "error in game, taking my own life now. Have a nice day" "Your PS3 will self destruct in 3, 2, 1" Foff Nei tenker jeg holder meg til kontrollen en liten stund til. Min kjære familie er fremdeles i "sjokk" etter julens strabaser etter at jeg ente opp med å gaule som en stukken gris inne på rommet mens jeg spilte Twilight Princess (cave of ordeals), vil ikke gi dem enda mer sjokk med å gaule "shoot that soldier" "KOM IGJEN FOR SVARTE HELVETTE!" "SHOOT THAT ************** SOLDIER!!!!" Sterkt overdrevet Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Synes stemmekontrollerings-systemet funket veldig bra i Socom, men det kommer jo hendelser der du må totalt gi opp og bare gjøre alt selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg