whreet Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg satt og så på der du velger hvilket internett du skal på så jeg at jeg plutselig Disconnecter ... så jeg må manuelt connecte opp igjen... Tror du router på en møte kicker meg fra nettet? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hvis du søker på di-524 og problem så får du opp nærmere 100.000 svar på google. Foreslår at du oppgraderer til siste firmware fra d-link og ser om det hjelper. Hvis ikke så finnes det mange gode routere på markedet... Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hvis du søker på di-524 og problem så får du opp nærmere 100.000 svar på google.Foreslår at du oppgraderer til siste firmware fra d-link og ser om det hjelper. Hvis ikke så finnes det mange gode routere på markedet... 8686533[/snapback] Ja, D-Link er ikke akkurat høykvalitets trådløse rutere. De nye N-standard ruterene har fått gode kritikker, men de gamle versjonene suger max. Linksys WRT300N er et meget bra og stabilt alternativ. Lenke til kommentar
whreet Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Vet du hvor jeg kan få kjøpt det til en bra pris ? Søker bedre router ja =)) Bare problemer med den jeg har! Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 https://prisguiden.no/fritekst_sok....0N&search=S%F8k Finner du til rundt 900 kroner for en WRT300N. Har selv brukt den siden i fjor høst, og er veldig godt fornøyd. Den er helt stabil og veldig bra. Husk å flashe firmwaren på den til nyeste versjon. Lenke til kommentar
whreet Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Når jeg trykker på en ny side på OPERA så stopper musikken som jeg hører på :S Vet u hvorfor? Hva som helst jeg trykker på som det popper opp en ny link skjer det... Any Ideas? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hørtes veldig veldig rart ut. Hører du på musikk i Opera kanskje? :-) Lenke til kommentar
whreet Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 HEI ALLE SAMMEN,IGJEN...!! Har fikset problemet... Tror kansje det var virus.. Fordi jeg formaterte pcen og når jeg instalerte alle driverene og alt funket det etter det... Og har ikke hatt 1 problem på ... 1dag =P Men tusen takk for alle de kjappe svarene =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå