Sundt Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Heisann Skal skrive norskoppgave. Den kan handle om hva som helst. Forslag motas med en stor takk Har rett og slett ikke peiling på hva jeg skal skrive om Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Innenfor en spesiell sjanger? Fantasi? Fakta? Selv ville jeg skrevet et artikkel om noe som interesserer meg. Selv om det sikkert er lettere å rable ned en liten novelle, så pleide karakterene å bli en hel del bedre (hvertfall for min del) om jeg gikk for sakprosa. Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Det er ingen spesiell sjanger eller emne. Hva som helst. Tror det skulle være fakta ja. Jeg vet egentlig ikke om hva som interesserer så veldig atm. Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Menneskerettigheter i Kina? Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 hvorfor noen ting smaker godt og andre vondt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Skriv om urettferdighet, rasisme, fattigdom, krig og fred, hvorfor norsk er et viktig fag, hvorfor SV er bedre enn FrP, klimaendringer e.l. Norsklærere elsker halvpompøst, klisjéfylt svada. Se Si;D for inspirasjon. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hvorfor norge trenger et regjeringsskifte? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Skriv om urettferdighet, rasisme, fattigdom, krig og fred, hvorfor norsk er et viktig fag, hvorfor SV er bedre enn FrP, klimaendringer e.l. Norsklærere elsker halvpompøst, klisjéfylt svada. Se Si;D for inspirasjon. 8687137[/snapback] Huff, det er så uoriginalt. Se om du får til et par sider om noe helt abstrakt, f.eks en artikkel om blyanter. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Skriv om litteraturhistorie! Jeg valgte 1990-talls litteratur og postmodernismen som særemne. Genialt tema imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå