|-MyTh-| Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 jeg har tatt ut minnebatteriet men da ble også cmos restartet....skjønner ikke åssen d kan ha skjedd men jeg trenger i hvertfall "formelen" til hvordan jeg får cpu'en "opp igjen" den ligger på 1,15 ghz men skal jo ligge på 1,53 for d er en xp 1800+ håper på raskt svar!!!! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 FSB skal være 133, ikke 100. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 FSB skal være 133, ikke 100. nøff said Lenke til kommentar
vegge Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 nøff said Mulig det er jeg som er dum, men hva betydde det? |-MyTh-| har jo fått korrekt svar.. "nøff"; synes jeg har hørt dette før.. det er ikke noe sms-språk eller noe sånt? Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 nøff = enough tenker jeg... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 nøff said Mulig det er jeg som er dum, men hva betydde det? |-MyTh-| har jo fått korrekt svar.. "nøff"; synes jeg har hørt dette før.. det er ikke noe sms-språk eller noe sånt? Du er ikke alene som lurer på hva det betyr? Så kan noe forklare hva det betyr. Eg vet at en gris sier nøff. Det er og det eneste eg vet Lenke til kommentar
vegge Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 nøff = enough Ouch.. det er gøy å øke antall meldinger, venomzorg, ikke sant? Er du fornøyd nå? Nei, sorry, jeg skal ikke være så sint og kritisk.. :oops: Ha en fortsatt fin kveld. post med måte! Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hei Det han mener er at FSB (Front Side Bus) må stilles opp fra 100MHz til 133MHz. Dette må du gjøre via bios. Grunnen er at prosessoren sin hastighet er satt ved at FBS ganges x antall ganger (kommer an på cpu til cpu). Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hei Det han mener er at FSB (Front Side Bus) må stilles opp fra 100MHz til 133MHz. Dette må du gjøre via bios. Grunnen er at prosessoren sin hastighet er satt ved at FBS ganges x antall ganger. Ja det fikk han svar på i første post, Så det vet vi. :wink: Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Ja, men han sa at han ikke forstod det. Så jeg prøvde å være litt snill å utdype det litt. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Ja, men han sa at han ikke forstod det. Så jeg prøvde å være litt snill å utdype det litt. Og hvor ser du det min venn i andre enden? Kan ikke se at vedkommende som startet tråden har postet mere enn en gang eg? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Ja, men han sa at han ikke forstod det. Så jeg prøvde å være litt snill å utdype det litt. Seriøst, det var jeg(!) som ikke skjønte va "nøff" betydde. Det første svaret som ble gitt i denne tråden er umulig å misforstå. Gå inn i bios. Sett FSB til 133 og voila; prosessoren sviver igjen som en 1800+ Kanskje lese nøyere gjennom postene neste gang? 8) Lenke til kommentar
|-MyTh-| Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 takker for raskt svar...nå er den oppe på xp 1800+ igjen.... holdt med den første posten...veit jeg ekke akkurat så veldig god i data men skjønte det nok takker for raske svar enda en gang....har fått mye til og fungere igjen takket være dere takk enda en gang Lenke til kommentar
drbass Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Så nøff er enough altså. Hmm, er det noen sånn sms greier eller noe? Flott at du fikk svar på det du trengte da. Men vær så snill og hold sms språk utenfor forumet. Jeg hater å se sånne ting som d istedenfor det osv. Takk for meg, nå er det snart 2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå