Ullsokk Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jaja, jeg får begynne med den beste jeg kan! *kremt kremt* Per og Ole satt på en bro.. Plutselig datt Ole i vannet, men det gjorde ikke noe for han hadde en RØD SYKKEL! Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Det var en gang en kaktus som dro på bassenget, men da han hoppet fra 10-meteren kom en badevakt og sa Hammer! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Alle barna måtte på do, unntatt Sverre, for han måtte ikke!!! Alle barna var ute å lekte unntat bjaa, for han hadde stå!!! Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 En stein ble kastet, Tore gikk inn i flyet. Tror jeg vant Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hihihihihihihihihihihihi den er så artig at jeg ikke klarer å fortelle den hahahahahahahahahaha Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Alle barna var ute å lekte unntat bjaa, for han hadde stå!!! Den var litt morsom da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Alle barna var 15 untatt jannis-15 han var 16! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Alle på HW.no var tøffe, utenom SnowDOG_, for han var PUS. Lenke til kommentar
glabba Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Det var en gang to tomater som gikk over en vei, plutselig ble den ene påkjørt. Så sa den andre: "Catchup!". Ånei vent, det ble feil... :oops: Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 dette er den dårligste vitsen jeg vet om: Nordmannen, svensken og danske skulle se hvem som klarte å spise mest soya. Svensken vant, for han var vegetarianer.... og så en litt bedre: Alle barna kunne rime, unntatt Arne, han kunne ikke. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Et par killer jokes: The people of a village were having an assembly when suddenly a wicked witch came and she said to the village people,"You are all dinosaurs!"and the village people goes,"We are all dinosaurs~" under the witch's spell. And now if you go to that village you can see people on the street going like,"Hehehe I'm a tyrannosaurus hehehe~" or "Huhuhu I'm a triceratops huhuhuhuhu!!" or "Haha I'm a nodosaurus oh hahahaha!" or "shishishishi I'm a plateosaurus shishishi~" everyone in the village is mad they think they're dinosaurs. And the wicked witch was like,"Oh hehehehe it's so funny hehehe!" every time the witch laughs she always jump up and down and unfortunetly when she was laughing she was standing in front of a bunny cave and the bunnies were coming out the cave and she jumped on all the bunnies and the bunnies were all flat. A guy's sleeping on the grass and a bunny with front teeth sticking out is picking carrots and she was throwing carrots at that guy and she was laughing like,"Vre,vre,vre,vre!!! Vre vre vre vre!!!" coz shes got her front tooth sticking out,that guy was very angry he saw the bunny and he goes,"Fucken bunny! I'll break that carrot!!" and the bunny goes, "Aahh~~ don't kill my carrot!! Don't kill my carrot!!" It might sounds funnier if I say it to u coz the funniest part of it is when the bunny's laughing like,"Vre,vre,vre!!"and it's a shame that you can't hear me making that sound it's real funny! Lenke til kommentar
Hanna--x Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 :!: Det satt en ku oppi i et tre,åså kom det en kjøttkake forbi men det gjorde ingenting for han hadde en onkel på Eina!! hahahhaha Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Tre gamle damer gikk rundt i byen for å kikke på noen garnnøster. Den ene gamle damen stiller seg opp, peker på et rødt garnnøste og sier: Et sånt har jeg hjemme, bare at det er i grønt! Edit. Endret 2. november 2006 av Young Lust Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 HAHEAHAEHAEHEAHAEHAEHEAEA L0lZ000rz Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Her kommer jeg med en skikkelig klassiker fra 60-tallet: John og Stian skulle på tur. MEN! Så kom litt sviskegrøt, men det gjorde ingenting fordi kremkaka var slutt i Juni! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tre små takrenner! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Bumping. *tråden stenges* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg