Ronille Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hei. Hvordan får jeg fjernet skyggene ( blå farge) bak Ikon teksten på Skrivebordet. Har prøvd: Kontrollpanel-Egenskaper for skjerm-Avansert............og ulike forsøk, men finner ikke løsningen Vil bli veldig glad for hjelp, da dette er litt irriterende Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Du må klikke på "Bruk skygger på ikonnavn på skrivebordet" under Kontrollpanel -> System -> Ytelse -> Visuelle effekter. Lenke til kommentar
Ronille Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Du må klikke på "Bruk skygger på ikonnavn på skrivebordet" under Kontrollpanel -> System -> Ytelse -> Visuelle effekter. 8679480[/snapback] Hei pmarius, Takk for ditt svar, nu har jeg prøvd det...............bare så synd at det ikke ble bedre. Jeg er med andre ord like langt Tar imot flere tips med takk. Ligger det noe i registeret som må endres? Lenke til kommentar
Ronille Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Du må klikke på "Bruk skygger på ikonnavn på skrivebordet" under Kontrollpanel -> System -> Ytelse -> Visuelle effekter. 8679480[/snapback] Hei pmarius, Takk for ditt svar, nu har jeg prøvd det...............bare så synd at det ikke ble bedre. Jeg er med andre ord like langt Tar imot flere tips med takk. Ligger det noe i registeret som må endres? 8687936[/snapback] Hei igjen. Her går det fort i svingene, men svaret er funnet (fikk et godt forslag fra en racer på data) som jeg gjerne deler med dere. Svaret er som følger: Gikk inn på Kontrollpanel > system > systemegenskaper > avansert > Ytelse > Hak av: Bruk skygger for ikonnavn på skrivebordet > trykk bruk. Og vips så var skyggene under Ikonteksten borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå