Gå til innhold

Skygger bak Ikon tekst.

Anbefalte innlegg

Hei.

Hvordan får jeg fjernet skyggene ( blå farge) bak Ikon teksten på Skrivebordet. Har prøvd: Kontrollpanel-Egenskaper for skjerm-Avansert............og ulike forsøk, men finner ikke løsningen :(

Vil bli veldig glad for hjelp, da dette er litt irriterende :wallbash:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må klikke på "Bruk skygger på ikonnavn på skrivebordet" under Kontrollpanel -> System -> Ytelse -> Visuelle effekter.

8679480[/snapback]

Hei pmarius,

Takk for ditt svar, nu har jeg prøvd det...............bare så synd at det ikke ble bedre. Jeg er med andre ord like langt :wallbash:

Tar imot flere tips med takk. :cool:

Ligger det noe i registeret som må endres?

Lenke til kommentar
Du må klikke på "Bruk skygger på ikonnavn på skrivebordet" under Kontrollpanel -> System -> Ytelse -> Visuelle effekter.

8679480[/snapback]

Hei pmarius,

Takk for ditt svar, nu har jeg prøvd det...............bare så synd at det ikke ble bedre. Jeg er med andre ord like langt :wallbash:

Tar imot flere tips med takk. :cool:

Ligger det noe i registeret som må endres?

8687936[/snapback]

Hei igjen.

Her går det fort i svingene, men svaret er funnet :thumbs: (fikk et godt forslag fra en racer på data) som jeg gjerne deler med dere. Svaret er som følger: Gikk inn på Kontrollpanel > system > systemegenskaper > avansert > Ytelse > Hak av: Bruk skygger for ikonnavn på skrivebordet > trykk bruk. Og vips så var skyggene under Ikonteksten borte. :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...