Gå til innhold

LOST 3x22/23 - "Through The Looking Glass " (USA)

Hvilket terningkast vil du gi episoden?  

227 stemmer

1. 1. Hvilket terningkast vil du gi episoden?

• 1
      8
    • 2
      3
    • 3
      4
    • 4
      15
    • 5
      53
    • 6
      143

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper virkelig at "future flashet" ikke skjer, vil heller ha en "happy ending" i Lost, til visse grader selvfølgelig. Blir ille hvis hovedpersonen skal leve ulykkelig resten av livet etter oppholdet på øya.

8784663[/snapback]

det er jo godt mulig det er noe som hjelper til en lykkelig slutt. At han finner øya igjen.

Lenke til kommentar

Kom bare til å tenke på det.

Hvorfor MÅTTE charlie dø? Han hadde fint rukket å gå ut, og tatt på seg dykkerutstyr/svømt til overflaten, hvis ikke han hadde rukket å stenge døren var UTSIDEN. Han kunne uansett klart å komme seg levende fra det, og i tillegg slå av senderen.

Derfor skjønner jeg ikke helt poenget med hans død :hmm: Hvis det bare er pga. Desmond sa at det måtte skje, så syntes jeg det er litt dumt...

Lenke til kommentar
Hvorfor MÅTTE charlie dø? Han hadde fint rukket å gå ut, og tatt på seg dykkerutstyr/svømt til overflaten, hvis ikke han hadde rukket å stenge døren var UTSIDEN. Han kunne uansett klart å komme seg levende fra det, og i tillegg slå av senderen.

Fordi hvis han IKKE hadde dødd hadde ikke Claire kommet seg på deg helikopteret.

Det kunne blant annet hendt at hun nektet å dra hvis ikke Charlie fikk blitt med på helikopteret, noe han ikke kan osv.

Lenke til kommentar

Det morsomme/tragiske er jo at Desmonds visjon var at Claire og baby Aron ble plukket opp av et et helikopter. Dette tolket Desmond som at de ble reddet.

Det trenger det jo slett ikke bety. Det kan være bad guys(Naomi's crew f.eks) som later som de er good guys. Og i så fall døde jo Charlie forgjeves. :w00t:

Lenke til kommentar
Ja kanskje det. Hm tre sesonger igjen, to på øya og en i den vanlige verden?

8791668[/snapback]

Og dette er offisielt bekreftet? Etter slutten på sesong 3 har jeg sikkert hørt 20 forskjellige meninger om hvor mange sesonger som gjenstår av serien.

Lenke til kommentar

er enig med den. Det at en nokså tungt alkoholpåvirket jack presterer å be han andre doktoren om å hente faren hans for å se hvem som er fullest, tar jeg på ingen måte som ett tegn på at faren til jack ikke var død likevel (dette var jo tross alt grunnen til at jack var på ulykkesflyet i første omgang).

Lenke til kommentar
Ja kanskje det. Hm tre sesonger igjen, to på øya og en i den vanlige verden?

8791668[/snapback]

Og dette er offisielt bekreftet? Etter slutten på sesong 3 har jeg sikkert hørt 20 forskjellige meninger om hvor mange sesonger som gjenstår av serien.

8799228[/snapback]

Vel, nå er det tre sesonger igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...