Luunde Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg fikk et nytt 8800gtx skjermkort igår, et XFX vis du lurte. Jeg har et Gainward GeForce 8800gtx fra før av. Problemet har seg sånn at jeg ikke får noe som helst form for SLI, Jeg har kobla i x4 6pins i skjermkortene, jeg har tatt den SLI koblingen fra begge kortene i, men jeg får ikke noe som helst opp, i tilleg når jeg starter biosen så står det SLI Memory not detected elns. Jeg har en 850w psu. Men jeg ser på hk at det er akkurat som en liten rød brikke, skal den ta's ut eller roteres ? Dette er hovedkorte mitt. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det er flere hovedkort som har en slik brikke, som må roteres for at det skal fungere. Det ser du lett i hovedkortmanualen. Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Så var det og finne denne brikken i manualen til hovedkorte da xD Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Så var det og finne denne brikken i manualen til hovedkorte da xD 8678823[/snapback] Se under SLI seksjonen. Du har nok en index helt foran i manualen. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 tilleg når jeg starter biosen så står det SLI Memory not detected elns.Jeg har en 850w psu. Men jeg ser på hk at det er akkurat som en liten rød brikke, skal den ta's ut eller roteres ? Dette er hovedkorte mitt. 8678749[/snapback] SLI Memory har ikke noe med skjermkortene å gjøre. Det har noe med minnebrikker å gjøre... Les bruksanvisningen til hovedkortet ditt! Det står det garantert om hvordan den brikken på hovedkortet skal settes. Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 ok, skal lese manualen. Men siden det er et Gainward og et XFX kort, skal jeg instalere begge skjermkort driverne eller bare det som står som "master" ? Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Tråd løst. jeg fikk det til og fungere takker for "nyttige" svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå