swanbog Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Trenger litt hjelp her..=/ Nettopp satt sammen ny pc, med kun kabinett og cd/dvd-rom som er brukt fra før av. Jeg mener jeg har kobla riktig og slikt, men maskinvare er ikke akkurat min sterkeste side og nå står jeg litt fast. Jeg har testa strømforsyninga med binders og det er full fres på vifta så det ser jo ut som den lever.. Men når jeg prøver å skru på hele pc'n skjer, det så og si ingenting. Vifta på strømforsyninga snurrer en kvart gang og det blinker kjapt et par steder på hovedkortet uten at jeg rekker å se hvor før det blir borte.. Jeg mener bestemt at jeg har kobla til power switchen fra kabinettet riktig, uten at jeg selvfølgelig kan garantere dette.. Jeg har også prøvd å snu den andre veien uten at det skjer no mer.. Jeg har helt nettopp tatt ut den gamle maskinvara fra kabinettet og det funka jo fint da, så jeg kan ikke forstå at det skal være noe problem med ledninga, men hva vet jeg..=/ Hvordan kommer jeg videre nå..? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...9&s=hardware.no - finnes jo en til? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 denne posten stenges grunnet dobbeltposting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg