MysticoN Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Hei. her kan vi diskutere alt som dreier seg om Gadgets til Vista og hva som er våre favoritter. Kom også med problemer dere har så håper jeg at vi får alt i en post. Mine favoritter er: Notes, Multi Meter og Network Utilization. Har et lite problem med Network Utilization: jeg har KUN Utorrent som krever internett. der har jeg låst av out speed til 75Kb/s. men likavel viser Network Utilization at jeg er oppe i 107-163Kb. så noen som har testet denne og vet om det er noe å stole på. Endret 23. mai 2007 av MysticoN Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Gjelder dette kun gadgets til Vista? Når jeg leste gadgets tenkte jeg mer i form av fysiske gjenstander. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Gjelder dette kun gadgets til Vista? Når jeg leste gadgets tenkte jeg mer i form av fysiske gjenstander. 8678680[/snapback] Siden det er er 'Vista-forum', så vil jeg anta at det er gadgets for Vista, ja. Næremere bestemt gadgets til Windows Sidebar... Pantera Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Tenkte kanskje at det var greit å få dette spesifisert. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Tenkte kanskje at det var greit å få dette spesifisert. 8679116[/snapback] ok ok, skal edite posten. tenkte egentlig at det var klart nokk siden det var på et vista forum. Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvis jeg søker etter gadgets så oppdaterer ikke siden seg, men jeg kan fint installere de som er på forsiden Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Eg satt her og lurte på kva for dingsar folk har i sidepanelet. Nett no har eg Network Meter og All CPU Meter frå Addgadget, Ministry of Sound-radio og Indexer Status Gadget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå