Åsen Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg har akkurat fått installert XP tilbake på pcen etter at den crasha, men jeg har ikke lyd. Jeg prøvde å installere lyd driveren fra driver cden som jeg fikk med pcen, men da får jeg bare at det er noe som ikke kan kopieres i en mappe ( se bildet under). Noen som vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det kan se ut som om det er noe galt med CDen du har driveren på. Prøv å laste ned driveren fra produsenten sin nettside og innstaller den isteden. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 har prøvd det og, men det funker heller ikke Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 bump.. må ha svar på det her Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Reinstallerte du over det som allerede lå på disken, eller reformatterte du og installerte alt fra scratch? Hvis du reinstallerte over noe gammelt, så er det kanskje ikke du som "eier" enkelte mapper lenger, og dermed får du ikke lov til å legge filer der du vil. Feilmeldingen tyder jo på at det kan være et slags aksess-problem. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 @Jallenbo: ja, det gjør den @nebrewfoz: jeg brukte recovery cden som fulgte med pcen, den sletta alt og installerte xp på nytt Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Jeg regner med at kanskje del realtek dll fila allerede ligger der og er loadet med svchost og også read only. Dette gjør isåfall det slik at installeren ikke kan overskrive den . Prøv å boot til safe mode , og søk etter den og slett den manuelt. (gjetter på at den ligger i \windows\system32 mappa ). Endret 24. mai 2007 av syar2003 Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 ...det funka heller ikke Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 ingen som har noen andre ideer? begynner å bli litt frustret nå Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 av en eller annen merkelig grunn har jeg øyd nå .. takk til alle som kom med forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå