KillYou Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hvordan kan jeg finne ut vilken proxy jeg bruker nå. Vist det i det heletatt er mulig? Slik at jeg kan bruke den samme et annet sted? Holder det med ip-en og port-en jeg har nå, er det proxyen? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Sikker på at du bruker proxy da? Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 ja sikker. går det ann å finne den ut på pc-en jeg sitter på nå? brukeren er begrenset, og jeg bruker IE 6. Det som er tingen er at jeg vil bruke en annen nettleser men alt går igjennom proxi-en alt må igjennom eller får man ikke tilgang til siden. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Huff, sånn drit ja. Er nok en fysisk proxy somewhere? altså ikke software. Så da er det nok bare til å gi opp. Ellers kan du jo gå i cmd og skrive "tracert www.google.com" for å se om det er noe som kan være det. Spørs om du kjenner nettverket da, kan forsåvidt også ligge ute på linja Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Så det er ingen mulighet å finne ut url-en til den proxy-en? Men når jeg kobler opp igjenom en proxy vil ikke proxy-en sin ip da være min ip og? og er det ikke den ip-em jeg skal koble til med? Kan ikke så mye om proxyer så kan hende jeg har missforstått mye om dette med proxy. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Joda IP'en fra proxyen får du opp som din IP, men hvis den er fysisk på lokalnettet så vil det ikke bli noen forskjell Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Tok å sporte google.com Den går igjennom 2 lokale ip-er før jeg får fårespørsel avbutt 1 <1 ms <1 ms <1 ms 10.109.192.129 2 <1 ms 1 ms 1 ms 10.124.29.1 3 * * * Foresp›rsel avbrutt. 4 * * * Foresp›rsel avbrutt. 5 * * * Foresp›rsel avbrutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå