Gå til innhold

Overtale foreldre til å gå på LAN tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En/to andre kamerater skal også kansje opp dit. Mener du at jeg burde ha med meg en voksen?

 

Grunnen til at det kan være aktuelt, er at i påsken skal vi til Tønsberg og besøke slekt og venner. Tønsberg-Hamar er ikke så veldig langt.

 

Det er jo også tonnevis med vakter og politi til stede? :!:

Lenke til kommentar

Altså, det er nok med vakter og forsåvidt politi, men de er der mest med narkohunder.

 

Det er jo en informasjons skranke der du kan henvende deg til om det var noe. Mao du blir tatt godt hånd om der, om du for eks skulle bli syk.

 

Jeg er 14 år forresten, blir 15 dette året og jeg var på TG07.

Kan helt ærlig ikke skjønne hvorfor du ikke skulle få lov til det om kameratene dine er greie og du er til å stole på.

 

Orker ikke lete meg til det nå, men det finnes en link til en side hvor man kan printe ut et ark som heter noe alla "TG info to parrents".

Den hjalp ihvertfall her.

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvis morra di er vennine med morra til en kamerat av deg som fårlov så si at han får lov så snakker mødrene sammen :)

8685343[/snapback]

 

AIAIAIAI! Det hadde jeg aldri gjort om jeg var deg ihvertfall.

Før i tia når jeg prøvde meg på den så var det som om foreldra prøvde å vise hvem som var best til å oppdra , så derfor hadde et slags "strenge regler race" xD

 

Min erfaring ihvertfall

Lenke til kommentar

Første gangen jeg nevnte at jeg skulle reise på TG bare lo mamma. Etterhvert som tida gikk og jeg fikk vist fram mer av TG-opplegget, viste fram den foreldregreia, pakkeliste, FAQ og sikkerhetsrutiner. Mora til en kamerat av meg kom også innom på fredagen for å få i oss litt ordentlig mat.

Lenke til kommentar
Jeg er 13 år, 14 i år.. Jeg og noen venner tenker oss en tur på TG08.. Når jeg sier at jeg vil det til modern sier a bare kanskje.. må nok vente til borti juletider i alle fall før jeg får vite noe mer..

8724667[/snapback]

 

Ikke vent for lenge, billettene legegs ut i starten av desember.

Lenke til kommentar
Hvis morra di er vennine med morra til en kamerat av deg som fårlov så si at han får lov så snakker mødrene sammen :)

8685343[/snapback]

 

AIAIAIAI! Det hadde jeg aldri gjort om jeg var deg ihvertfall.

Før i tia når jeg prøvde meg på den så var det som om foreldra prøvde å vise hvem som var best til å oppdra , så derfor hadde et slags "strenge regler race" xD

 

Min erfaring ihvertfall

8686594[/snapback]

Har hatt både negative og positive sider ved den der, mest positive tror jeg så tror ikke den er så dum når det gjelder å få gjøre ting. Men nå er det som regel jeg som får lov til ting først og så andre kamerater slentrende etter da :p Men spør dem, hva er det som kan skje og hva er sansynligheten for det? Også hvis dem tyder på at det kanskje hadde vært greit så lat som du tror det er greit også kan du ofte på f.eks middags bordet tyde på at du gleder deg til TG08. Da tror de at du tror at du får lov så de ikke vil skuffe deg, da kan de ikke plutselig si etter en stund at du ikke får lov alikevell.

 

That's my 10 cents.

Lenke til kommentar

OK

 

1) sosial gaming.

2) man er kansje snill mot foresatt etter på.

3) Man kan lere mye av og vere så såne steder. foseksempel. fikse pc, få nye hvenner, se hvor mye kroppen tåler av spilling, Cola, uten søvn.

4) Hva jeg har hørt er det europas største lan å det er jo fett og vere med på da :D

Endret av willy_seff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...