Gå til innhold

Trailer: Splinter Cell: Conviction

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:D Helt idiotisk at vi Europeere enda ikke har fått fingra på Super Paper Mario.

Sånn ellers:

Jeg synes det er modig gjort av Ubisoft å endre en så populær serie så radikalt som (det ser ut som) de har gjort. Selv gleder jeg meg da den forrige formelen begynte å bli litt vel vandt etter fire temmelig like spill. De var absolutt morsomme, men nå er jeg klar for noe nytt. Og heldig som jeg er, ser det ut til at jeg faktisk får noe nytt.

Det ser ut som om UbiSoft selv vet hvor mange som ikke liker vendingen serien tar, i og med at Splinter Cell-tittelen er kraftig nedprioritert i forhold til ordet "Conviction", om man ser slutten av traileren. Kanskje lurt. Oppfølgeren vil kanskje heller hete Conviction 2? En grei måte å gradvis la en serie bli en annen.

Lenke til kommentar

Seriøst folka! Kommer det ikke til ps3?? Har de sakt ordrett at det ikke kommer til ps3? Jeg kjøpte nettopp ps3 "nesten" bare på grunn av Double Agent. :( Å det spillet her virker jo helt sinnsykt kult.

Det gir jo ikke no sense at den bare kommer til 360. Hva har de å tape på å gi den ut til begge plattformer??

For historien i Conviction er jo faktisk historien etter PS2 versjonen av Double Agent. I slutten der får man vite at han er på rømmen fra NSA. Noe som da irriterer meg er at det ikke er sånn i PC, 360 eller PS3 versjonen. Også er det PS2 versjonen de følger :hmm: Så den MÅ jo komme til PS3 :(

(alle de kule Double Agent filmene, på toget, når han hopper opp av snøen å dreper en Splinter Cell agent osv er jo bare på PS2 versjonen.)

Noen som vet om de har sakt ordrett at det IKKE kommer til ps3?? :cry:

Endret av Rino_
Lenke til kommentar
Ja, det har vært kjent i ett års tid at sc 5 er eksklusivt til 360. men det kan hende det bare er tids eksklusivt da.

8713126[/snapback]

Håper det ass :( ..

Kommer det ikke til PS3 er det nesten like nedtur som når Dimebag døde :cry: Og det sier litt!

;)

Endret av Rino_
Lenke til kommentar
Ja, det har vært kjent i ett års tid at sc 5 er eksklusivt til 360. men det kan hende det bare er tids eksklusivt da.

8713126[/snapback]

Håper det ass :( ..

Kommer det ikke til PS3 er det nesten like nedtur som når Dimebag døde :cry: Og det sier litt!

;)

8713224[/snapback]

Tror dere bare må roe dere ned litt jeg, kommer nok garantert til PS3, men da litt senere.

Det er som Assasins Creed, "Ekslusivt" for en konsol...(Borat) Not

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg kan ikke dømme dette spillet uten å ha spilt det.

Jeg er en stor fan av SP-serien, men av en eller annen grunn henger jeg alltid bakom med spillene (er bare halvveis gjennom Chaos Theory).

Det som fanget min største oppmerksomhet (utrolig nok) var at Sam Fisher hadde langt, brunt hår. HALLO? Mannen er femti år gammel, og har alltid hatt svart hår, med litt grått. Og nå plutselig har han samme hår som en tjueåring? Jeg håper det er en parykk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 7 måneder senere...

Jeg takker gud for at det ikke er et snikespill :p

Fikk helt panikk når jeg sto i en liten skygge og tre vakter kom mot meg xD :blush:

Digger den nye ''spille-måten'' (vet ikke helt hva jeg skal kalle det) da kan man få sånn ''Hitman'' og ''James Bond'' følelse samtidig :) gleder meg!!!!

Endret av bkf_94
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...